به گزارش برداشت روز، برای خرید هیوندای توسان و خرید کیا اسپورتیج باید بدانید که تمامی نمونه های موجود در این بازه قیمتی دارای پیشرانه ۶ سیلندر مشترک با آزرا و سوناتا هستند. این پیشرانه شاید کم استهلاک ترین پیشرانه موجود در بازار نباشد اما در صورتیکه به خوبی تعمیر و نگهداری شود رانندگی لذت بخشی برای شما فراهم خواهد کرد. امکانات قابل قبول در کنار سیستم تمام چرخ محرک این خودرو را برای مسافرت های بین شهری ایده آل می سازد، اما مسائل دیفرانسیل و مشکلات جدی پیشرانه در این مدل ها کم هم نیستند و بهتر است خودرویی با سابقه نگهداری شفاف و سالم از لحاظ فنی را انتخاب کنید.
اگر دنبال خودرویی شهری با مصرف پایین اما جادار برای مصارف خانواده هستید، خرید رنو کپچر را به شما پیشنهاد می کنیم. احتیاجات کپچر سرویس دوره ای به موقع با لوازم اصلی و بنزین با کیفیت است و در غیر این صورت هزینه های سنگینی را متحمل خواهید شد. این خودرو شتاب چشمگیری ندارد اما در کنار مصرف سوخت پایین اش تندک تنبلی آن قابل بخشش است. از طرفی کپچر خودرویی با طراحی به روز و متفاوت است که امکانات زیادی هم در اختیارتان نمی گذارد و خریداران این خودرو به دنبال ماشین اروپایی کم دردسر و کم مصرف (بی مصرف!) هستند.
اگر به دنبال خودرویی همه جانبه در بازه ۷۰۰ میلیون تا ۱.۵ میلیارد هستید، حتما خرید سانگ یانگ تیوولی را در لیست بررسی خود قرار دهید. فضای کافی در برابر ابعاد مناسب شهر، مصرف پایین برابر دینامیک قابل قبول و استهلاک معقول و امکانات کافی خلاصه ی سانگ یانگ تیوولی است. در نظر داشته باشید که با خرید سانگ یانگ تیوولی بیمه بدنه خود را همیشه با سقف خسارت خوبی تمدید کنید که به هیچ وجه قطعات ارزان قیمتی ندارد.
با خرید رنو داستر شما نشان داده اید که کمترین حاشیه را از یک کراس اور می خواهید. داستر از نظر دردسر کم و امکانات محدودش بسیار شبیه به برادر کوچکترش ساندرو است. سادگی طراحی کابین در برابر سواری بی سر و صدا، تسلط مناسب بر جاده و قابل اعتماد بودن خودرو این ماشین را به گزینه مناسب برای کسانی که دیگر حوصله فکر کردن به خودرویشان را ندارد تبدیل می کند. داستر در هر دو نوع دو دیفرانسیل و تک دیفرانسیل قابلیت آفرود زیادی از خود نشان نمی دهد، اما با کمی مراعات شما را به هر کجا که می خواهید خواهد رساند.