۰۶ آبان ۱۴۰۳ | 20:54
کد خبر : 187447

بازدید مدیران ارشد صنعت پتروشیمی از روند نصب نخستین فلر زمینی و پاک صنعت نفت ایران

عباس‌زاده: با راه‌اندازی پروژه ملی پتروشیمی صدف، کام ملت ایران شیرین می‌شود

مدیران ارشد صنعت پتروشیمی از جمله سرپرست شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران و مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس از پروژه پتروشیمی صدف خلیج‌فارس و روند نصب نخستین فلر زمینی و پاک صنعت نفت ایران بازدید کردند.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط‌عمومی پتروشیمی صدف، حسن عباس‌زاده نخستین بازدید خود از سایت شرکت‌های پتروشیمی کشور را به پتروشیمی صدف خلیج‌فارس اختصاص داد و از روند پیشرفت این پروژه ملی و فرایند نصب نخستین فلر زمینی و پاک صنعت نفت کشور بازدید کرد.

سرپرست شرکت ملی صنایع پتروشیمی در این بازدید بر ضرورت تکمیل پروژه صدف خلیج‌فارس به‌عنوان یک طرح استراتژیک و دارای بالاترین ارزش‌افزوده در پارک استایرن تأکید کرد و گفت: امید است این پروژه ملی هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد و کام ملت بزرگ ایران را شیرین کند.

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس نیز در این دیدار با تأکید بر حمایت کامل از تکمیل این پروژه ملی، ضرورت رفع موانع و مشکلات به‌ویژه در خصوص تأمین مالی را به سهام‌داران پروژه یادآور شد.

دکتر علی عسکری، با اشاره به اینکه صدف خلیج‌فارس نخستین تولیدکننده مواد اولیه لاستیک سبز در کشور به شمار می‌رود، اظهار داشت: این مجتمع پس از بهره‌برداری برای کشور علاوه بر بی‌نیازی از واردات، صادرات و ارزآوری به همراه خواهد داشت.

پتروشیمی صدف خلیج‌فارس، بزرگ‌ترین تولیدکننده الاستومر خاورمیانه و تنها دارنده فلر زمینی و پاک صنعت نفت ایران است که پس از بهره‌برداری محصولی سازگار با محیط‌زیست و دارای لایسنس معتبر اروپایی تولید خواهد کرد.

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی