۰۶ آبان ۱۴۰۳ | 12:59
کد خبر : 187338

پژوهشکده بیمه با همکاری موسسه توسعه حرفه‌ای کشور بنگلادش برگزار می‌کند؛

نخستین پیش رویداد سی‌و‌یکمین همایش ملی و دوازدهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه با موضوع «نقش نهاد نظارتی بیمه در افزایش اعتماد و شفافیت با هدف کسب رضایت عمومی»

نخستین کارگاه‌‌ آموزشی پیش رویداد سی‌و‌یکمین همایش ملی و دوازدهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه با موضوع «نقش نهاد نظارتی بیمه در افزایش اعتماد و شفافیت با هدف کسب رضایت عمومی» از ساعت 09:00 تا 11:00 روز سه‌شنبه 8 آبان 1403 به صورت برخط و به زبان انگلیسی با ترجمه همزمان برگزار می‌شود.

به گزارش برداشت روز،  به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه، در این کارگاه آموزشی که از طریق سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه برگزار می‌گردد «اهمیت ایجاد اعتماد در بازار بیمه»، «دلایل عدم اعتماد»، «اعتماد و شفافیت»، «چگونگی بهبود شفافیت در مبارزه علیه فساد»، «نقش نهاد ناظر در توسعه بازار»، «چگونه ناظران میتوانند رضایت عمومی را بهبود بخشند»، «وظایفی که باید توسط دولت و نهاد ناظر، صورت پذیرد»،‌ « نقش و مسئولیت های مدیر و اعضای هیات مدیره»،‌ «مسئولیت های دیگر ذینفعان»، «اقداماتی برای احیای اعتماد و شفافیت» و «اهمیت آموزش انگیزشی و اخلاقی» توسط دکتر قاضی محمد مرتضی علی مدیرکل مؤسسه توسعه حرفه‌ای کشور بنگلادش (BIPD) به زبان انگلیسی با ترجمه همزمان ارائه خواهد شد.
حضور در این ‎رویداد علمی برای عموم آزاد و مستلزم ثبت‌‌نام از طریق سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه به نشانی https://trn.irc.ac.irمی‌باشد.
پس از ثبت‌نام، ورود به کارگاه‏ از طریق همین نشانی امکان‌پذیر خواهد بود و به کلیه شرکت کنندگان نیز گواهی حضور اعطا می‌گردد.
خاطرنشان می‌گردد، سی‌ویکمین‌همایش‌ملی و دوازدهمین همایش بین‌المللی بیمه‌وتوسعه با موضوع «رضایت‌مندی و اعتماد مردم به صنعت بیمه» روز ۱۳ آذرماه ۱۴۰۳ در برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی