۰۵ آبان ۱۴۰۳ | 21:08
کد خبر : 187262

رشد ۹۸ درصدی سود خالص شرکت صنایع مس شهید باهنر

شرکت صنایع مس شهید باهنر، وابسته به شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا)، در شش ماه ابتدایی ۱۴۰۳ نسبت به دوره‌ی مشابه سال قبل رشد ۸۰ درصدی درآمد عملیاتی، رشد ۹۸ درصدی در شاخص سود خالص و رشد ۱۲۱ درصدی در میزان تولید نسبت به بودجه‌ی مصوب این دوره را ثبت کرد.

به گزارش برداشت روز، جلسه‌ی ارزیابی عملکرد شش ماهه‌ی منتهی به ۳۱ شهریور ماه سال ۱۴۰۳ شرکت صنایع مس شهید باهنر با حضور امیرحسین نادری، مدیر عامل، صالح هادی‌نیا، عضو موظف هیأت مدیره و سیدمحمدصابر پرورش، معاون امور شرکت‌های هلدینگ شرکت سرمایه‌گذاری صدر تأمین و هم‌چنین مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره‌ی شرکت صنایع مس شهید باهنر برگزار شد.

در این جلسه، احسان نمازی‌زاده، مدیرعامل شرکت صنایع مس شهید باهنر گزارشی در خصوص آخرین وضعیت شرکت، عملکرد و اقدامات ویژه در ۶ ماهه‌ی نخست سال ۱۴۰۳ ارایه داد و اعلام کرد: مس باهنر در شش ماه ابتدایی ۱۴۰۳ توانسته نسبت به دوره‌ی مشابه سال قبل رشد ۸۰ درصدی درآمد عملیاتی، رشد ۹۸ درصدی در شاخص سود خالص و رشد ۱۲۱ درصدی در میزان تولید نسبت به بودجه‌ی مصوب این دوره را داشته باشد.

نمازی‌زاده افزود: برنامه‌ریزی برای خرید ضایعات کاتد از طریق شرکت در مزایده‌های عمومی شرکت‌های برق منطقه‌ای از دیگر اقدامات این شرکت بوده که صرفه‌جویی چشم‌گیری در هزینه‌های تولید را در پی داشته است.

در ادامه نادری، استقرار نرم‌افزار‌های مدیریت و کنترل هزینه را در جهت کاهش قیمت تمام شده و بهبود فرآیندها مورد تأکید قرار داد.

هم چنین، سیدمحمدصابر پرورش، از مدیران شرکت صنایع مس شهید باهنر خواست برنامه‌ریزی لازم را برای توسعه‌ی صادرات و جبران عقب ماندگی‌ها با عنایت به برطرف شدن موانع صادراتی و ظرفیت‌های صادراتی موجود در این شرکت دنبال کنند.

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی