۰۲ آبان ۱۴۰۳ | 19:03
کد خبر : 186868

متن خداحافظی مهندس حیدرنیا

همکاران گرامی و خانواده بزرگ پتروشیمی شیراز

به گزارش برداشت روز،  متن پیام به شرح زیر است :

با قلبی سرشار از سپاس و خاطرات خوش، از این مجموعه پویا و پر از انرژی خداحافظی می‌کنم. سال‌هایی که در کنار شما سپری کردم، بهترین دوران کاری من بود. روزهای پر تلاش، شب‌های پر استرس و لحظات شیرین موفقیت، همگی در خاطرم ماندگار خواهد ماند.

همکاری با شما، همکاران عزیزم، افتخار بزرگی برای من بود. یادگیری از تجربیات شما، همراهی در پروژه‌های مختلف و جشن گرفتن موفقیت‌های مشترک، از شیرین‌ترین لحظات زندگی کاری‌ام است. هر یک از شما قطعه‌ای از این پازل بزرگ بودید که با هم توانستیم به دستاوردهای بزرگی برسیم.

از تمامی شما عزیزان، به ویژه آن‌هایی که در طول این دو سال‌همواره مشوق و همراه من بوده‌اند، صمیمانه تشکر و حلالیت می طلبم، و آرزو دارم که با تلاش و پشتکار شما، پتروشیمی شیراز به اوج شکوفایی خود برسد.

و در آخر ضمن عرض تبریک به برادر ارجمندم جناب مهندس پورکیا، فرصت را مغتنم شمرده و از همکاری صمیمانه و موثر ایشان در طول دوران مسئولیتم در این مجموعه، کمال تشکر و قدردانی را دارم.

تجربیات ارزشمند و دانش فنی بالای مهندس پورکیا همواره راهنمای من در انجام وظایف بوده است. همکاری نزدیک و مستمر ما، موجب پیشرفت بسیاری از پروژه‌ها و ارتقاء سطح کیفی تولید در شرکت گردید.

با اطمینان کامل، آینده‌ای روشن را برای پتروشیمی شیراز تحت مدیریت توانمند ایشان متصور هستم. از خداوند متعال برای همه همکاران عزیزم موفقیت روزافزون و سربلندی در تمام مراحل زندگی مسئلت دارم.

احمد رضا حیدرنیا

 

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی