علی صلاحی نژاد در این جلسه بر اهمیت خدمت به خانواده بنیاد مستضعفان تاکید کرد و گفت: تلاش ما این است که خدماتی شایسته و مطلوب به بیمهگزاران ارائه کنیم و با برنامهریزی جدیدی که صورت گرفته قطعاً سطح و کیفیت خدمات بیمهای افزایش خواهد یافت.
وی، تفکر کارکنان را سرمایه بزرگ بیمه سینا دانست و افزود: با تلاش و پشتکار همکاران، خدمات جدیدی در بستر اپلیکیشن «با سینا» در دسترس مشتریان قرار گرفته که رضایتمندی آنها را افزایش داده است.
گفتنی است، در این دیدار، سرپرستان معاونتهای فروش و بازاریابی و مالی بیمه سینا نیز حضور داشتند.
لینک کوتاه
https://bardashtrooz.ir/news/186674