۲۴ مهر ۱۴۰۳ | 23:32
کد خبر : 185649

آقادادی، در چهاردهمین سالروز تاسیس تاکید کرد:

نیروی انسانی اصلی ترین سرمایه بیمه کوثر

برداشت روز-مدیر عامل بیمه کوثربا تاکید بر نقش نیروی انسانی به عنوان اصلی‌ترین سرمایه شرکت، اظهار داشت: سرمایه‌های انسانی ماندگارند و نقش مهمی در پیشبرد اهداف شرکت دارند.

وی اضافه کرد: تکریم و احترام به مشتریان یکی از اصول کلیدی در عملکرد شرکت است و نیروی انسانی باید این ارزش‌ها را در سراسر کشور اجرا کند تا رضایت مشتریان و در نتیجه سودآوری افزایش یابد..

ابوالفضل آقادادی، مدیرعامل شرکت بیمه کوثر در نشست خبری سالروز تاسیس اظهارداشت:

سال گذشته، فروش بیمه کوثر به ۱۳ هزار میلیارد تومان رسید، در حالی که این میزان درطی شش ماهه اول ۱۴۰۳ از ۱۴ هزار میلیارد تومان فراتر رفته است.
وی افزود:
در حال حاضر، یکی از بزرگترین ریسک‌های شرکت‌های بیمه‌ای موضوع نقدینگی است. چالش اصلی همخوان نبودن جریان نقدینگی ورودی و خروجی شرکت‌هاست که فشار مضاعفی بر این شرکت‌ها وارد می‌کند..
مدیرعامل بیمه کوثر همچنین به موفقیت‌های اخیر شرکت در حوزه سودآوری اشاره کرد و گفت: در سه سال اخیر، بیمه کوثر به عنوان یکی از سه شرکت برتر سودآور صنعت بیمه شناخته شده است. ما در کنار توسعه فروش و افزایش سهم از بازار، تمرکز ویژه‌ای بر سرمایه‌گذاری‌های موفق داشته‌ایم. اگر شرکت سودآور نباشد، تمام شعارهای دیگر بی‌فایده خواهد بود.
وی افزود: این شرکت با سرمایه اولیه ۴۰ میلیارد تومان شروع به کار کرد و در پنج سال نخست این مبلغ ثابت باقی ماند. اما در طول سال‌های بعد، سرمایه شرکت به ترتیب به ۲۵۰ میلیارد، ۶۰۰ میلیارد، و نهایتاً در سال ۱۴۰۰ که بنده در سمت مدیرعاملی منصوب شدم، به ۱۶۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت. امروز، این سرمایه به ۳۳۵۰ میلیارد تومان رسیده و برنامه‌ریزی ما این است که در آینده نزدیک به حداقل ۴۰۰۰ میلیارد تومان برسد.

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی