۱۴ مهر ۱۴۰۳ | 13:38
کد خبر : 183972

راهنمای خرید دستگاه بخور از سایت برداشت روز قسمت دوم

چرا باید دستگاه بخور بخریم؟

سطح رطوبت ایده‌آل برای محل زندگی و منزل بین 30 تا 50 درصد در نظر گرفته شده؛ اما به طور معمول این میزان از رطوبت در محیط زندگی اغلب افراد وجود نداره. از این رو پیشنهاد میشه از دستگاه رطوبت ساز برای افزایش سطح رطوبت محیط استفاده کنین.

به گزارش برداشت روز،  سطح رطوبت ایده‌آل برای محل زندگی و منزل بین ۳۰ تا ۵۰ درصد در نظر گرفته شده؛ اما به طور معمول این میزان از رطوبت در محیط زندگی اغلب افراد وجود نداره. از این رو پیشنهاد میشه از دستگاه رطوبت ساز برای افزایش سطح رطوبت محیط استفاده کنین.

همچنین این دستگاه می‌تونه علائم ناشی از بیماری‌های ویروسی و سرماخوردگی علل‌الخصوص مشکلات تنفسی را کاهش بده. حالا دستگاه بخور از کجا بخریم؟

در پاسخ باید بگیم که شما می‌تونین این دستگاه‌ها رو از نمایندگی‌های رسمی یا فروشگاه‌های لوازم خانگی یا لوازم پزشکی خریداری کنین. البته تعداد زیادی از فروشگاه‌های اینترنتی هم وجود دارن که این محصولات رو به فروش می‌رسونن.

در راهنمای خرید دستگاه بخور به چند مدل از رطوبت‌سازهای معروف و با کیفیت اشاره می‌کنیم.

۱. معرفی رطوبت‌ساز سرد LB44 Beurer
رطوبت‌ساز سرد LB44 Beurer محصول شرکت آلمانی Beurer و بسیار کارآمد و با کیفیت هست. دستگاه بخور بیورر با آخرین فناوری اروپایی ساخته شده و بخاطر عملکرد بی‌صدا و بدون لرزشش معروف شده. به همین خاطر می‌گن این محصول برای استفاده در اتاق خواب مناسب هست.

همچنین Beurer LB44 مصرف برق پایینی داره و به ویژگی‌های ایمنی مانند خاموش شدن خودکار در هنگام خالی بودن مخزن آب مجهز هست.

این دستگاه همچنین نشانگر سطح آب شفافی رو ارائه میده. یکی دیگه از ویژگی‌های این دستگاه وجود یک برس برای تمیز کردن آسان هست. طراحی منحصربه‌فرد این محصول اون رو برای استفاده در فضاهای اداری مناسب کرده.

تجارتخانه آراد برندینگ