۰۹ مهر ۱۴۰۳ | 21:00
کد خبر : 183456

چهارمین کنفرانس بین المللی راهبری شرکتی برگزار می شود

سازمان مدیریت صنعتی به عنوان یک سازمان جریان‌ساز و ادبیات‌ساز، مقوله‌های نوپدید و نوظهور مدیریت در کشور بر آن است تا چهارمین کنفرانس بین‌المللی راهبری شرکتی را برگزار کند

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی، در این کنفرانس در خصوص تاثیر تحولات فناورانه در کارآمدی راهبری شرکتی، نقش ها و مسئولیت های دولت، اتاق های بازرگانی، رسانه ها، سمن ها و بازار سرمایه و نهادهای مالی در نهادینه کردن راهبری شرکتی در قالب سخنرانی، میزگرد و کارگاه بحث و گفت و گو خواهد شد.

تاثیر ویژگی های شخصیتی و رفتاری مدیران بر اثربخشی نظام حاکمیت شرکتی، فرهنگ مطلوب راهبری شرکتی، حسابرسی، مدیریت ریسک و توسعه سرمایه انسانی، بلوغ راهبری شرکتی ، گزارش گری پایداری (ESG)، الگوهای موفق ارزیابی، انتصاب و جبران خدمات مدیر عامل و هیات مدیره و … از دیگر محورهای این کنفرانس دو روزه هستند.

در این کنفرانس، خدمات کلینیک راهبری شرکتی ویژه مدیران عامل و اعضای هیات مدیره به منظور پاسخگویی و مشاوره به آنان ارائه و با صاحبنظران برای انتقال تجارب آنان گفت و گو می شود.

این کنفرانس با حضور مسئولان، مدیران ارشد سازمان‌ها و صاحب‌نظران این حوزه با موضوع اصلی نهادینه سازی راهبری شرکتی در ایران روزهای ۱۸ و ۱۹ مهرماه سال جاری در مرکز همایش های این سازمان برگزار می شود.

تجارتخانه آراد برندینگ