۰۹ مهر ۱۴۰۳ | 14:16
کد خبر : 183313

پاییز کجا برویم؟؟؟؟ / بندر کنگان

بندر کنگان، منطقه‌ای بکر و کمتر شناخته‌شده برای سفر در پاییز.

سایت برداشت روز، اغلب اوقات تا نام جنوب می‌آید، نام چابهار، قشم، کیش، بندرعباس و … در ذهن شکل می‌گیرد. باید گفت که تمام مناطق نامبرده در پاییز می‌توانند از بهترین مقاصد گردشگری ایران باشند؛ اما حالا می‌خواهیم منطقه‌ای بکر و کمتر شناخته‌شده در جنوب یعنی بندر کنگان را به شما پیشنهاد کنیم.

کنگان در استان بوشهر قرار دارد. پس رفتن به کنگان می‌تواند یک تیر و دو نشان باشد. شما می‌توانید از شهر دیدنی بوشهر دیدن کنید و سپس برای تجربه چند روز آرامش‌بخش و به‌یادماندنی به یکی از اقامتگاه‌های بوم گردی کنگان بروید.

اگر اهل کمپینگ و ماجراجویی باشید، این سفر حق مطلب را برای شما بیان می‌کند. البته کنگان دارای اقامتگاه‌های متفاوتی است. پس دل به سفر دهید و طبیعت جذاب کنگان را دریابید. برخی از دیدنی‌های معروف این منطقه عبارت‌اند از: شهر باستانی سیراف، قلعه شیخ نصوری، گورستان صخره‌ای سیراف، آرامگاه سیبویه و پارک ساحلی بنک.

۸- رامسر

تله کابین رامسر و چشم انداز کوهستان های جنگلی
پاییز فصل عاشقی است و برای اینکه در این فصل حق مطلب سفرهای پاییزی ادا شود، چه شهری بهتر از عروس شهرهای شمال یعنی رامسر. تصور اینکه به رامسر بروید، در بلوار معلم قدم بزنید و قطره‌های باران آرام‌آرام روی صورتتان بریزد یا به تله‌کابین رامسر بروید و طبیعتی که لباس‌های رنگارنگش را پوشیده است ببینید، به‌قدری شیرین است که پیشنهاد می‌کنیم اگر تا به حال پاییز رامسر را ندیده‌اید، حتماً چند روز از ۹۰ روز این فصل زیبا را برای سفر به رامسر کنار بگذارید. از دیگر جاهای دیدنی رامسر می‌توان به ساحل نقره‌ای، روستای جنت رودبار، کاخ مرمر و جنگل دالخانی اشاره کنم.

تجارتخانه آراد برندینگ