۰۸ مهر ۱۴۰۳ | 14:24
کد خبر : 183087

اخبار بانک اقتصادنوین:

چراغ امید در دل کودکان روشن شد/ افتتاح دو مدرسه بانک اقتصادنوین در مناطق کمتر برخوردار

بانک اقتصادنوین هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید دو مدرسه در استان‌های سیستان و بلوچستان و چهارمحال و بختیاری افتتاح کرد.

به گزارش برداشت روز،  به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، این بانک در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود و با هدف بهبود زیرساخت‌های آموزشی و فراهم کردن فرصت‌های برابر برای همه دانش آموزان سراسر کشور، اقدام به ساخت و افتتاح دو مدرسه در استان‌های سیستان و بلوچستان و چهارمحال و بختیاری کرد.

▫️ یکی از این مدارس در استان سیستان و بلوچستان در شهر پیشین شهرستان راسک واقع‌شده و چهارمین مدرسه بانک اقتصادنوین در این استان به شمار می‌رود. این مدرسه شش کلاسه در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ مترمربع و ۴۴۰ مترمربع زیربنا ساخته شده و ظرفیت پذیرش ۳۰۰ دانش‌آموز این شهر را دارد.

▫️دومین مدرسه بانک اقتصادنوین در روستای عشایری چال شیرین شهرستان لردگان استان چهارمحال و بختیاری واقع شده و دارای چهار کلاس است. این مدرسه در زمینی به مساحت ۱۳۷۰ مترمربع و زیربنای ۲۷۰ مترمربع با ظرفیت پذیرش ۱۳۰ دانش‌آموز ساخته شده است.

▫️با افتتاح این دو مدرسه، تعداد مدارس به بهره‌برداری رسیده توسط بانک اقتصادنوین به ۴۶مدرسه بالغ می‌شود و دو مدرسه دیگر تا یک ماه آینده آماده بهره‌برداری می‌شوند. همچنین این بانک طی یک ماه آتی قرارداد ساخت دو مدرسه دیگر را با سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور منعقد خواهد کرد که با احتساب این دو مدرسه، تعداد مدارس بانک اقتصادنوین در سراسر کشور به ۵۰مدرسه بالغ می‌شود.

▫️ گفتنی است، پروژه مدرسه‌سازی بخشی از تعهدات بلندمدت بانک اقتصادنوین به توسعه پایدار و حمایت از آموزش در مناطق کمتر برخوردار میهنمان است که آن را به‌عنوان یکی از اولویت‌های اصلی مسئولیت اجتماعی خود ادامه خواهد داد.

تجارتخانه آراد برندینگ