۰۸ مهر ۱۴۰۳ | 14:14
کد خبر : 183066

پاییز به کجا برویم؟؟؟؟؟ / کویر خارتوران

کویر خارتوران در نزدیکی سمنان، یکی از مقصدهای محبوب کویر نوردان در سفرهای پاییزی.

سایت برداشت روز، اگر اهل کویر نوردی باشید می‌دانید که پاییز از بهترین زمان‌ها برای کویر نوردی است. کشور ما از نظر داشتن کویر هیچ محدودیتی ندارد. شما به هر طرف که بروید می‌توانید کویری را پیدا کنید. منطقه‌ی خارتوران در نزدیکی سمنان واقع شده است. کویر خارتوران با طبیعت بکر و زیبای خود در پاییز دلبری می‌کند.

این منطقه به آفریقای ایران نیز شهرت دارد. شما می‌توانید در این منطقه اقامت کنید و یا برای اقامت به روستاهای اطراف این سرزمین منحصربه‌فرد و بکر بروید. از روستاهای اطراف کویر خارتوران می‌توان رضا آباد را نام برد. همچنین شما عزیزان می‌توانید در هر فصلی از اقامتگاه‌های کویری اتاقک استفاده کنید.

۵- دورود لرستان

دورود لرستان، پایتخت طبیعت ایران و سرزمین آبشارها
لرستان از مقاصد گردشگری جذاب ایران است و شهر دورود نیز از زیباترین مکان‌های گردشگری لرستان است. لرستان همچنین پرآبشارترین اقلیم ایران نیز محسوب می‌شود. آبشارهای این منطقه می‌تواند دل هر گردشگری را به دست آورد. یکی از معروف‌ترین آبشارهای این منطقه آبشار بیشه است. شما می‌توانید در این پاییز یک سفر خاطره‌انگیز و پر از آرامش را در روستای بیشه و جنگل‌های اطراف آبشار آن بگذرانید.

برای تجربه لحظه‌های ناب در دورود لرستان، می‌توانید ویلا و سوئیت‌های دورود را در اتاقک اجاره کنید و در کنار عزیزانتان از سفر خود لذت ببرید.

۶- روستای نایبند طبس

معماری وستای نایبند شبیه معماری شهر ماسوله‌ی گیلان است.
این منطقه به ماسوله‌ی کویر شهرت دارد. روستای نایبند معماری ویژه‌ای دارد که شبیه معماری شهر ماسوله‌ی گیلان است. این روستای کویری طبیعتی منحصربه‌فرد دارد، آن‌چنان‌که در دل کویر ناگهان روستایی سرسبز و دل‌انگیز ظاهر شده است و درست مانند یک خواب رؤیایی ا‌ست. شما می‌توانید یک سفر ویژه و متفاوت با تمام سفرهای دیگر را با رفتن به نایبند نخلستانی تجربه کنید.

تجارتخانه آراد برندینگ