۰۶ مهر ۱۴۰۳ | 18:46
کد خبر : 182727

پاییز امسال کجا برویم؟؟؟؟

یک سفر پاییزی در دل جنگل‌های ایران

سایت برداشت روز، شنیدن صدای خش‌خش برگ‌های پاییزی، ندای دعوت به سفر در پاییز
جنگل‌های هزار رنگ فقط در تابلوهای نقاشی نیستند کافی است در یک روز پاییزی به مناطق جنگلی سفر کنید و لا‌به‌لای برگ‌هایی که هر کدامشان یک رنگ دارد قدم بزنید و از زیبایی طبیعت لذت ببرید.

شنیدن صدای خش‌خش برگ‌های پاییزی در جنگل‌هایی مثل ابر در شاهرود،‌ دو هزار و سه هزار در تنکابن،‌ لاویج در چمستان، درفک در دیلمان و ناهارخوران گرگان لذتی وصف‌نشدنی دارد.

اجاره ویلا و خانه در شهسوار و تنفس در یک هوای خنک و گوش دادن به صدای نسیم و بال پرندگان از مزیت‌های سفر به جنگل‌های دو هزار و سه‌ هزار در پاییز است.

۱۲مقصد بی‌نظیر برای سفرهای پاییزی
برای شروع یک سفر خاطره‌انگیز اول باید به این سؤال جواب بدهیم که فصل پاییز کجا برویم؟ نگران نباشید! ایران کشور بزرگ و چهار‌فصلی است و در هر فصل شهرهای زیادی هستند که برای سفر مناسب‌اند و مقصد خوبی برای یک سفر پاییزه به‌ شمار می‌روند. در ادامه شهرها و روستاهایی را معرفی کرده‌ایم که برای سفرهای پاییزی انتخاب مناسبی هستند.

۱- جاده اسالم به خلخال

جاده‌ی اسالم به خلخال از گیلان آغاز و در نزدیکی اردبیل به پایان می‌رسد.
گیلان که یکی از مقصدهای همیشگی در سفرهای تابستانی است، در فصل پاییز جانی دوباره می‌گیرد و زیبایی عجیب و منحصربه‌فرد خود را نشان می‌دهد.

در سفر به استان گیلان در پاییز، یکی از بهترین انتخاب‌های شما جاده‌ی اسالم به خلخال است. جاده‌ای که در تمام فصول و به‌ویژه در پاییز می‌تواند یکی از رؤیایی‌ترین مقاصد باشد. این جاده‌ی ۷۰ کیلومتری از گیلان آغاز و در نزدیکی اردبیل به پایان می‌رسد.

تجارتخانه آراد برندینگ