۰۱ مهر ۱۴۰۳ | 21:05
کد خبر : 182055

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی حفاری ایران خبر داد:

تجمیع و توسعه خدمات ارتباطی از طریق تغییر زیرساخت با هدف رضایتمندی کاربران

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی حفاری ایران از تجمیع و توسعه خدمات ارتباطی از طریق تغییر زیرساخت با هدف رضایتمندی کاربران و کارفرماها و کسب درآمد زایی برای شرکت خبر داد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، رضا اسکندری نیا روز یکشنبه (یکم مهر ۱۴۰۳) در بیان عملکرد این مدیریت در شش ماه نخست سال جاری گفت: در اجرای این طرح ، سرویس‌های ارتباط تلفنی شهری، داخلی، سانترال و شبکه دیتا در تمامی دستگاه های حفاری و ایستگاه های کاری شامل سیالات، نمودارگیری، ناظرین کارفرما و متصدیان عملیات حفاری از طریق تغییر زیرساخت منطبق بر استانداردهای روزآمد فناوری اطلاعات و ارتباطات از ارتباطات کابلی به وایرلس ارتقا یافت.

وی با اشاره به کاهش هزینه ها با اجرایی شدن این طرح افزود: توسعه و استقرار سامانه گزارشات خدمات جنبی حفاری (MISTECH) در مدیریت های خدمات فنی حفاری و خدمات ویژه با همکاری مدیریت‌ های امور مهندسی، خدمات فنی حفاری و خدمات ویژه از دیگر اقدامات این مدیریت است که به منظور پایش عملکرد سرویس های جنبی حفاری، میزان کالا و مواد مصرفی، نحوه و چیدمان اعزام گروه های کاری به ماموریت ها و مبتنی بر ظرفیت های فنی و نیروی انسانی جنبه اجرایی به خود گرفت.

اسکندری نیا همچنین ارتقا زیرساخت شبکه ارتباطی در کارگاه‌ها و شعب شرکت با هدف پایدار سازی شبکه ارتباطی و افزایش رضایت کاربران و استقرار و توسعه سامانه ناوگان حمل و نقل خودرویی با همکاری اداره مهندسی ساختار‌ و بهره ‌وری، مدیریت امور مهندسی و مدیریت خدمات در سطح شرکت را در راستای مدیریت و تخصیص بهینه‌ تر ناوگان ترابری شرکت عنوان کرد.

مدیر فاوا شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: استانداردسازی روش های ارائه خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات با هدف بهبود سطح ارائه خدمات به مشتریان و کاربران، افزایش رضایتمندی و مهیا نمودن زیرساخت های خدماتی و مالی مرتبط با اسناد کارکردی و درآمدهای درون سازمانی فاوا به صورت یکپارچه از طریق سامانه خدمات پشتیبانی فناوری اطلاعات و ارتباطات (Help Desk) از شمار اقدامات تاثیر گذار و اساسی است که از سوی این مدیریت دنبال و به اجرا در آمد.

وی در ادامه ورود مدیریت فاوا به موافقت ‌نامه‌ها و قرارداد های حفاری به واسطه ایجاد و درج شرایط اختصاصی‌ و نرخ نامه خدمات فنی تخصصی فاوا در متون موافقت نامه‌ ها و برخی قراردادهای حفاری و خدمات جنبی حفاری و تبدیل مدیریت فاوا به یک سازمان درآمد زا و وصول درآمدهای ارزی و ریالی از طریق ارائه خدمات نرم افزاری، سخت افزاری، ارتباطی و مخابراتی به کارفرمایان مختلف و جلب رضایت آنان با حمایت و رهنمود مدیریت محترم ارشد شرکت را گامی مهم در راستای تحقق برنامه های توسعه ای کلان شرکت دانست.

تجارتخانه آراد برندینگ