۰۱ مهر ۱۴۰۳ | 17:46
کد خبر : 181949

پیام تبریک مدیر عامل صندوق قرض الحسنه شاهد به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و یاداور خاطرات هشت سال دفاع مقدس

دکتر اسلام کریمی مدیر عامل و رییش هیات مدیره : طی پیامی فرارسيدن هفته دفاع مقدس و یاداور خاطرات هشت سال دفاع مقدس را تبریک گفت

به گزارش برداشت روز، دکتر اسلام کریمی مدیر عامل و رییش هیات مدیره : طی پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس و یاداور خاطرات هشت سال دفاع مقدس را تبریک گفت
متن پیام:

هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره حماسه‌سازان و دلاورمردان این مرز و بوم می باشد ، آنانی که با شجاعت و ازخودگذشتگی، برگ‌های زرینی از تاریخ ایران عزیز را رقم زدند. دفاع مقدس، تبلور ایثار و مقاومت مردان و زنانی است که در سخت‌ترین روزهای این سرزمین، برای پاسداری از خاک، ناموس و ایمان خویش ایستادند و به جهان نشان دادند که آزادی و عزت، ارزش‌هایی بی‌بدیل است.

رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های شهدای گرانقدر و ایثارگران عزیز، نه فقط در یک مقطع تاریخی، بلکه مدرسه‌ای است که در تمام دوران و زمان درس شجاعت، وفاداری و ازخودگذشتگی به نسل بعد از دفاع مقدس و آیندگان در آن به زیبایی تعلیم داده شده است . خانواده‌های گران‌قدر شهدا و ایثارگران، این ناصبین بجا مانده از غیرت و شجاعت میراث‌داران این حماسه‌اند؛ کسانی که با فداکاری و صبوری، نقشی بی‌بدیل در سربلندی ایران اسلامی ایفا کرده‌اند.

صندوق قرض‌الحسنه شاهد و همکاران و خادمان ایثارگران ، که افتخار خدمت‌گزاری به خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران را دارند ، همواره خود را وارث روح حماسی و سرشار از عشق این قهرمانان و دلاور مردان با غیرت و بی ادعا می‌دانند و در این هفته پرشکوه دفاع مقدس ضمن عرض تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس و ادای احترام به روح بلند شهدا و ایثارگران، با خود عهد می‌بندند ، که همواره خادم و همراه خانواده‌های این دلیر مردان بی ادعا، باشند و در مسیر ساختن ایران عزیز، با الهام از راه و رسم این بزرگ‌مردان و زنان، گام‌های استوار بردارند.

اسلام کریمی

مدیرعامل و رییس هیات مدیره صندوق قر ض الحسنه شاهد

 

تجارتخانه آراد برندینگ