۰۱ مهر ۱۴۰۳ | 14:07
کد خبر : 181874

راهنمای خرید شیرآلات از سایت برداشت روز قسمت دوم آبکاری

به گزارش برداشت روز،  آبکاری شیرآلات که به عبارتی همان روکش بیرونی شیر است، نقش بسزایی در حفظ ظاهر شیک و زیبای محصول ایفا می‌کند. عدم برخورداری از آبکاری مرغوب به عوامل ناخوشایندی مثل خط و خش، ایجاد لکه آب، ماندن جای اثر انگشت و از بین رفتن رنگ شیر منتهی می‌شود. در نتیجه با آگاهی از اهمیت فراوان این موضوع، ۳ نمونه از بهترین آبکاری شیرآلات را معرفی می‌کنیم:
آبکاری نیکل-کروم: این نوع به همان ظاهر نقره‌ای معروفی منجر می‌شود که تمام ما با آن آشنایی داریم. آبکاری نیکل-کروم در سال‌های اخیر از رایج‌ترین نمونه‌های مورد استفاده بوده است و در منازل بسیاری شیرآلات با این نوع وجود دارند. این روش در برابر شوینده مقاومت مناسبی دارد و از دوام و ماندگاری کافی برخوردار است.
آبکاری رنگی: این روکش شیر به عنوان مدلی جذاب و خاص در بازار رایج شده است و از تنوع رنگی زیبا و چشمگیری بهره‌مند می‌باشد. شیرآلات رنگی، منحصر به فرد هستند و برای افرادی که به دنبال تنوع یا نمونه‌ای ویژه می‌گردند، انتخابی عالی محسوب می‌شوند. آبکاری رنگی شامل رنگ‌های مختلف از نظیر آبی، بنفش، قرمز، صورتی، ، زرد، ، سبز و نارنجی هستند. به این ترتیب حتی می‌توان رنگ شیرآلات را با سرامیک، کابینت و دکوراسیون داخلی هماهنگ ساخت.
آبکاری PVD: در حال حاضر یکی از بهترین روش‌های آبکاری، آبکاری پی وی دی است. این روش تحت خلاء، نحوه نظافت و تمیز کردن شیرآلات را سرعت و سهولت بسیاری بخشیده است. این تکنولوژی جدید که با به‌کارگیری لایه نازکی از فلزات مقاوم انجام می‌شود، امکان ایجاد خط و خش روی شیر را به حداقل ممکن می‌رساند. آبکاری PVD در کنار مقاوم‌سازی شیرآلات، لکه های به جا مانده از اثر انگشت یا قطرات آب را کمتر نشان می‌دهد. معمولا در شیرآلات با رنگ هایی نظیر طلایی (مات و براق)، رزگلد (مات و براق) و کروم (مات) این مدل آبکاری به کار رفته است.

اشخاص گوناگون با توجه به سلایق و نیاز خود می‌توانند از میان هر یک از ۳ نمونه آبکاری شیرآلات، مدل مورد نظر را انتخاب کنند.

تجارتخانه آراد برندینگ