۰۱ مهر ۱۴۰۳ | 14:02
کد خبر : 181868

روستای وردیج جاذبه ای بکر و افسانه ای نزدیک به تهران برای طبیعت گردی یک روزه از سایت برداشت روز قسمت پنجم دیدنی‌های روستای وردیج

به گزارش برداشت روز،  می‌توانید از دامنه ارواح سنگی با صخره‌های منحصربه‌فرد و آبشارهای لت مال با آب‌های زلال و خنک لذت ببرید. بیایید با چند نمونه از جاذبه‌های گردشگری این روستا آشنا شویم:

دامنه ارواح سنگی
در دامنه ارواح سنگی، صخره‌های شگفت‌انگیز و شکل‌های عجیب سنگی که به «آدمک‌های سنگی» معروف‌اند، منظره‌ای ماورایی و افسانه‌ای خلق کرده‌اند. این نواحی در روستای وردیج تهران به بازدیدکنندگان حس حیرت و جادو را منتقل می‌کند، گویی در دنیایی از داستان‌های قدیمی قدم گذاشته‌اند.
آبشارهای لت مال
آبشارهای لت مال در نزدیکی روستای وردیج و واریش، با جریان‌های زلال و فرود آرام آب، مناظری دلنشین و آرامش‌بخش را فراهم می‌کنند. این آبشارها به ویژه در فصل‌های گرم، مکانی عالی برای خنک شدن و لذت بردن از طبیعت به حساب می‌آیند.

کوه‌های پهنه حصار
کوه‌های پهنه حصار، با قله‌های سر به فلک کشیده و چشم‌اندازهای گسترده، تجربه‌ای ناب از پیاده‌روی در طبیعت کوهستانی را به ارمغان می‌آورند. این کوه‌ها در روستای وردیج تهران، حس قدرت و شکوه طبیعت را به شما القا می‌کند.

تجارتخانه آراد برندینگ