به گزارش برداشت روز به نقل از روابط عمومی و تبلیغات و اعلام مدیر سیستم و نوآوری بیمه کوثر، علاقهمندان به شرکت در این همایش میتوانند آثار خود را تا ۳۱ شهریور ماه از طریق مراجعه به تارنمای همایش به نشانی RMI.kins.ir ارسال کنند.
زهرا جافری در این راستا افزود: از آنجا که رفتار بیمهگران و فعالان صنعت بیمه به خصوص شبکه فروش، در شناساندن و به باور رساندن مشتریان در خصوص مزایای بیمه و ارتقاء فرهنگ بیمهای در میان آحاد جامعه بسیار تاثیرگذار است، می تواند سبب رشد ضریب نفوذ بیمه گردد. از همین روی شورای سیاستگذاری همایش موضوع “شبکه فروش (چالشها و راهکارها)” را از میان موارد پیشنهادی توسط صاحبنظران برای یازدهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه برگزید.
دبیر همایش مدریت ریسک و بیمه در ادامه از تصویب نه محور برای همایش سال جاری خبر داد و گفت: این محورها با عناوین «بازتعریف نقش شبکه فروش بیمه در راستای تحول دیجیتال؛ چالشها و راهکارها»، «تغییرات و چالشهای آینده شبکه فروش در صنعت بیمه»، «ارتقاء مهارتها و توانمندسازی شبکه فروش در صنعت بیمه»، «راهکارهای حذف رقابت ناسالم جهت صیانت از حقوق شبکه فروش در صنعت بیمه»، «مدلهای رتبهبندی شبکه فروش در صنعت بیمه »، «ساختار شبکه فروش و تاثیر آن بر عملکرد»، «نوآوری و تنوع بخشی در کانالهای توزیع صنعت بیمه»، « تاثیر اقتصاد بر شبکه فروش صنعت بیمه »، «نقش استراتژیهای بازاریابی در بهبود و توسعه شبکه فروش»، پیرامون مسایل ناظر بر شبکه فروش و چالشها و راهکارهایی که این بخش از صنعت بیمه با آن مواجه است، طراحی و پیشنهاد شده است. در این راستا فعالان سایر صنایع و بخش های خدماتی نیز میتوانند تجربیات خود را در موضوعات مرتبط با صنعت بیمه کشور به اشتراک بگذارند.
وی در پایان ضمن دعوت از همه اندیشمندان، علاقهمندان و فرهیختگان کشور به ویژه فعالان عرصه بیمه برای مشارکت در این همایش تصریح کرد: آثار و مقالاتی که تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ از طریق تارنمای همایش RMI.kins.ir دریافت شود، پس از بررسی و ارزیابی هیات داوران در سه بخش مقالات برتر، صرفاً چاپ و مقالات پوستری انتخاب میشوند. مقالات برگزیده همچون سنوات گذشته، علاوه بر اهدای جوایز ارزنده به نویسندگان مقالات برتر، در کتاب مجموعه مقالات همایش چاپ خواهند شد