به گزارش برداشت روز، به نقل از روابطعمومی بانک سینا، چنگیز مروج، قائممقام مدیرعامل بانک سینا، مرکز ارتباط با مشتریان را یکی از کلیدیترین نقاط ارتباطی بانک با مشتریان و مخاطبان دانست و گفت: نحوه برخورد کارشناسان با مشتریان بسیار حائز اهمیت و این مرکز، گوش شنوای بانک است و پاسخگویی ما باید به گونهای انجام شود که درخور شأن و منزلت جامعه ایرانی باشد.
? مروج با اشاره به توانمندی کارشناسان این حوزه تصریح کرد: بهرهگیری از دانش روز و اشراف کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان به فرایندهای مختلف بانک، تضمینکننده رضایت مشتریان و تماسگیرندگان است.
? وی ضمن تبیین آثار پاسخگویی شبانهروزی به مشتریان، بر حفظ وضعیت مطلوب پایین بودن میانگین مدت انتظار مشتریان در تماس با این مرکز تأکید کرد.
? در این بازدید، گزارش تماسهای برقرارشده با مرکز ارتباط با مشتریان بانک سینا در چهار ماه نخست امسال بر اساس شاخصهای کمی و کیفی توسط امیر لعلی، مدیر امور روابطعمومی و مشتریان و حامد بختیاری، رئیس اداره مدیریت ارتباط با مشتریان بانک ارائه شد.