به گزارش برداشت روز، بیشتر فروشندگان مراحل ثبت گوشی در سامانه را خودشان انجام میدهند. اما اگر میخواهید خودتان این کار را انجام دهید باید به روش زیر عمل کنید:
بعد از گذاشتن سیمکارت روی گوشی کد دستوری #۷۷۷۷* را شمارهگیری کنید. (در خرید حضوری بهتر است این کار را نزد فروشنده انجام دهید)
عدد مربوط به گزینه فعالسازی را ارسال کنید.
شناسه ۱۵ رقمی IMEI را بدون هیچ فاصلهای ارسال نمایید.
شماره سیم کارتی که میخواهید روی تلفن همراهتان باشد را ارسال نمایید.
بعد از ارسال شماره همراه مدنظرتان یک کد فعالسازی ۶ رقمی برای شما ارسال میشود که باید آن را برای سامانه ارسال نمایید.
در پایان از شما میخواهند صحت اطلاعات را با ارسال عدد یک تایید کنید. با انجام این کار فعالسازی با موفقیت انجام میشود.
با انجام این مراحل میتوانید از اصالت گوشی خود نیز مطمئن شوید.
خرید بیمه گوشی برای اطمینان خاطر
اگر به فروشگاههای اینترنتی موبایل سر زده باشید، احتمالا نام بیمه گوشی را در کنار گارانتی مشاهده کردید و به این فکر کردید خدمات بیمه موبایل چیست؟ بیمه گوشی یکی از خدمات نسبتا جدید شرکتهای بیمه است که خسارت گوشی های موبایل را در برابر حوادث مختلف جبران میکند. این حوادث شامل پوششهای مختلفی میشوند. پوششهای بیمه موبایل به شرح زیر هستند:
سرقت
شکستگی و ضربه
نفوذ آب
نوسانات برق
آتشسوزی و انفجار
حوادث طبیعی
خرابی کامل
این پوششها تقریبا ۸۰ درصد خطرات احتمالی برای گوشی را در بر میگیرند. با خرید بیمه موبایل مزایای دیگری نیز به شما ارائه میشود. هر طرح بیمه گوشی سامان مزایای منحصر به فردی دارد:
پوشش انواع سرقت در طرح های زیسا پرو و زیسا مکس
تعویض گوشی با یک گوشی نو در طرح زیسا مکس
جبران آسیب های وارد بر بدنه، پشت و حاشیهی گوشی در طرح های زیسا پلاس و زیسا پرو
اگر در مورد طرح های بیمه موبایل کنجکاو هستید و میخواهید در مورد جزئیات هر طرح بیمه موبایل بیشتر بدانید، صفحه بیمه موبایل بیمه دات کام را مطالعه کنید. با اطلاع کامل از هر طرح، میتوانید هنگام خریدن موبایل، بهترین بیمه گوشی را برای خود انتخاب کنید.