به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی «ومعادن» روابط عمومیها به عنوان بازوی شرکتها در اطلاع رسانی و تعامل بین سازمان و مخاطبان، با اقدامات لازم گامی مهم در راستای پویایی و رشد و توسعه سازمان برمیدارند.
در عصر حاضر، باتوجه به گسترش روزافزون استفاده از اینترنت و اهمیت فضای مجازی، حضور فعال و هدفمند روابط عمومیها در این عرصه، نقشی کلیدی در ارتباط با مخاطبان و انعکاس دستاوردها و عملکرد سازمان ایفا میکند.
با توجه به اهمیت روز افزون سئو در دنیای دیجیتال، کارگاه آموزشی سئو برای روابط عمومیها فرصتی مناسب برای این عزیزان فراهم کرده تا با اصول و فنون تولید محتوای سئو بیشتر آشنا شده و مهارتهای لازم برای انتشار محتوای هدفمند در وب سایت و شبکههای اجتماعی سازمان را ارتقاء دهند.
در همین راستا اولین جلسه این کارگاه با حضور جمعی از مدیران و کارکنان روابط عمومی شرکتهای هلدینگ و بخشهای مرتبط در جهت ارتقا دانش روابط عمومیها در حوزه تولید محتوا و سئو، با تدریس احمد باقری مدرس و مشاور دورههای توسعهای کسب و کار، برگزار گردید.