۲۰ تیر ۱۴۰۳ | 14:45
کد خبر : 173258

فناوری‌های برتر گوشی Nokia 8.3 5G از سایت برداشت روز

فناوری‌های برتر گوشی Nokia 8.3 5G :

به گزارش برداشت روز،  با توجه به اینکه این گوشی در عصر کنونی روانه بازار شده است، از جمله گزینه‌هایی است که فناوری اتصال فوق‌العاده سریع به همراه داشته و برخی از مشخصات میان‌رده چشم‌گیر را در اختیار شما قرار می‌دهد. نوکیا ۸.۳ توسط HMD Global که صاحب برند نوکیا محسوب می‌شود، عرضه شده است و یک گوشی میان‌رده با عملکرد قدی است.

اگرچه، قرار نیست که این گوشی را با بهترین گوشی‌های ۵G بازار مقایسه کنیم. در عوض، با یک محصول مقرون به صرفه روبرو هستیم که اتصال ۵G را در کنار مجموعه‌ای از ویژگی‌های قدرتمند در اختیار شما قرار داده است.

همه این امکانات با قیمتی پایین ارائه می‌شود و شاید ابتدا برای‌تان تعجب‌آور باشد. گوشی از پنل فول اچ دی پلاس برای صفحه نمایش استفاده می‌کند و به تراشه اسنپ دراگون ۷۶۵G مجهز شده است. مجموعه‌ای از دوربین‌های پشتی قدرتمند را هم داریم که در کنار سایر ویژگی‌ها و مشخصات می‌توانید از آن لذت ببرید.

دوربین ها با گوشی‌های هوشمند برتر رقابتی ندارند، اما در تست‌های ما، عکس‌ها ظاهری چشم‌گیر داشته‌اند. یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی هم در داخل گوشی وجود دارد که یک روز کامل با یک بار شارژ در اختیار شما می‌گذارد. جدیدترین رابط کاربری این گوشی هم سیستم‌عامل اندروید ۱۰ را اجرا می‌کند.

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی