به گزارش برداشت روز، به نقل از مدیریت روابطعمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی، دکتر هادی اخلاقی فیضآثار در جریان این بازدید به استراتژی بانک تجارت برای تحقق بانکداری دیجیتال اشاره داشت و گفت: در سه سال گذشته استراتژی بانک بهگونهای تدوین شد که بتواند از ظرفیتهای حوزه فناوری برای تحقق بانکداری دیجیتال به معنای واقعی استفاده کند.
وی افزود: در همین راستا تلاشهای زیادی صورت گرفت و این استراتژی موجب شد که بانک در ساختار درونی حوزه فناوری خود تغییر و تحول معناداری را شاهد باشد. از جمله این تغییرات جدی و بزرگ میتوان به استقرار منظومه تجارت و مهاجرت بانک از سیستمهای متعدد به یک سیستم متمرکز و یکپارچه اشاره داشت.
مدیرعامل بانک تجارت خاطرنشان کرد: خوشبختانه در بخش برونسازمانی هم شرکتهای وابسته به بانک فعالیتهای خود را توسعه داده و نتیجه فعالیت همکاران ما در شرکتهای وابسته و تاثیر قابل توجهی که در عرصه بانکداری به جای گذاشتهاند به وضوح دیده میشود.
دکتر اخلاقی با اشاره به اینکه حضور و گسترش خدمات در عرصه بانکداری دیجیتال یکی از الزامات تعریف شده وزارت اقتصاد برای بانکهاست گفت: بانک تجارت امروز مجموعهای از خدمات را با پسوند “نو” اجرایی کرده که تاکنون نظیر این خدمات در نظام بانکی کشور وجود نداشته و پس از اجرا نیز رقیبی برای آن در سیستم بانکی موجود نیست.
وی افزود: خدمات ارائه شده از سوی بانک تجارت خدمات تعبیه شده در کسبوکارهاست؛ محصولاتی همچون کشتنو، صنفنو، کسبنو، تامیننو و کالانو ترکیبی از مجموعه خدمات تعهدی، تسهیلاتی و خدمات بانکداری الکترونیک است که عمدتاً بهصورت غیرحضوری به مشتریان خرد ارائه میشود.