به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی بیمه سینا، در ابتدای این نشست دکتر رضا جعفری، مدیرعامل و نایبرئیس هیأتمدیره ضمن تقدیر از تلاش همکاران برای تحقق اهداف پیشبینی شده در سال جاری اظهار داشت: جای تقدیر دارد که در شرایط خاص امسال و با وجود محدودیت های مختلف ناشی از ویروس کرونا، شاهد رشد تولید حق بیمه و رضایتمندی مشتریان هستیم.
وی در ادامه به لزوم افزایش همدلی و هماهنگی در میان سطوح مختلف سازمانی تصریح کرد: یکی از دلایل مهم موفقیت در این شرایط؛ حفظ همدلی، تقویت روحیه کارمحوری، ایجاد فضای صمیمی و کار تیمی در مجموعه است.
مدیرعامل بیمه سینا با اشاره به اعلام رضایت حداکثری مشتریان گفت: پشتوانه بزرگ هر شرکت بیمه، داشتن مشتریان خشنود و راضی است که خوشبختانه این مهم به وقوع پیوسته و آثار آن در تمدید قراردادها مشهود است.
دکتر جعفری با بیان اینکه بر اساس گزارش آماری به دست آمده از عملکرد چهار ماهه شاهد رشد بیش از ۳۰ درصدی در تولید حق بیمه هستیم، افزود: حق بیمه تولیدی تا پایان تیرماه رقمی معادل ۵۳۷ میلیارد تومان بوده که عدد قابل توجهی است، ضمن اینکه نسبت خسارت نیز تعدیل شده و به حدود ۵۰ درصد رسیده است.
وی همچنین استفاده از فرصت های سرمایهگذاری در بخشهای مختلف را برای بیمه سینا مثبت دانست و گفت: خوشبختانه با تدبیر و برنامهریزی دقیقی که در این بخش انجام شد، سود حاصل از سرمایهگذاریها رشد قابل توجهی داشته و به عنوان پشتوانه قوی در خدمت فعالیتهای شرکت قرار میگیرد.
لینک کوتاه
https://bardashtrooz.ir/news/17147