۰۴ تیر ۱۴۰۳ | 21:01
کد خبر : 171431

همزمان با عید بزرگ غدیر خم:

برگزاری همایش بزرگ حضور حداکثری در شرکت ایدکوپرس

همزمان با فرا رسیدن عید سعید غدیر و نزدیکی به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران، رویداد بزرگ امیدآفرینی و خدمات رسانی با حضور رییس سازمان بسیج کارگری کارخانجات کشور، فرمانده سپاه استان البرز، مدیرکل صمت استان البرز و اعضای هیئت مدیره، مدیران ارشد و جمع زیادی از کارکنان ایدکوپرس برگزار شد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از سایپانیوز، حمیدرضا اله بداشتی، رییس سازمان بسیج کارگری کارخانجات کشور طی سخنانی با اشاره به بومی سازی و درون سازی تکنولوژی در ایدکوپرس و بی نیازی به خارج از کشور، توانمندی و سخت کوشی کارگران این واحد صنعتی را ستود و آن را الگویی برای سایر شرکتها و کارخانجات دانست و تصریح کرد: برای ادامه پیشرفت و توسعه کشور نیازمند انتخاباتی پرشور و انتخابی اصلح هستیم که امید است با همت و وقت شناسی همه ایرانیان به این مهم دست یابیم.

در ادامه سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه استان البرز نیز ضمن تقدیر از روند پیشرفت ایدکوپرس گفت: دیدن توان داخلی و ظرفیت‌های تولیدی این شرکت موجب مباهات است و امیدوارم این روند رو به رشد همچنان ادامه داشته باشد.

او با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری در پیش است تصریح کرد: قوه مجریه بیش از ۲۳۰ هزار پست مدیریتی اعم از وزرا، استانداران، فرمانداران و … در اختیار دارد و رئیس جمهور باید شخصیتی باشد که بتواند این دستگاه پر اهمیت را خوب هدایت و مدیریت کند.

فرمانده سپاه استان البرز ضمن تاکید بر مشارکت در انتخابات، اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم با مشارکت حداکثری، رئیس جمهوری انتخاب کنیم که با پیروی از ولی فقیه شاهد ایران سرافراز باشیم.

در پایان این مراسم نیز تجلیل از خانواده ۵ شهید والامقام، ۵ سید جلیل القدر و ۳ قهرمان ملی شرکت ایدکوپرس انجام شد.

تجارتخانه آراد برندینگ