۰۲ تیر ۱۴۰۳ | 14:38
کد خبر : 171022

معرفی بهترین های سامسونگ از سایت برداشت روز

بعد از نسخه اولترا، مدل پلاس هم جزو لیست بهترین گوشی قرار می‌گیرد که با قیمتی کمتر از اولترا به فروش می‌رسد. این مدل در دو نسخه اگزینوس ۲۴۰۰ و اسنپدراگون ۸ نسل ۳ عرضه شده است که نسخه اسنپدراگون از حداکثر نرخ کلاک ۳.۳۹ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند و از عهده پردازش تمام کارهای سنگین به راحتی برمی‌آید.

به گزارش برداشت روز،  بعد از نسخه اولترا، مدل پلاس هم جزو لیست بهترین گوشی قرار می‌گیرد که با قیمتی کمتر از اولترا به فروش می‌رسد. این مدل در دو نسخه اگزینوس ۲۴۰۰ و اسنپدراگون ۸ نسل ۳ عرضه شده است که نسخه اسنپدراگون از حداکثر نرخ کلاک ۳.۳۹ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند و از عهده پردازش تمام کارهای سنگین به راحتی برمی‌آید.

اس ۲۴ پلاس با سنسورهای عکاسی پیشرفته‌ و پشتیبانی از زوم اپتیکال ۳ برابری در مجموع خروجی‌هایی بسیار باکیفیت و بدون نویزی را به مخاطب خود تحویل می‌دهد. البته توجه داشته باشید که قاب تیتانیومی تنها برای نسخه اولترا انتخاب شده و این مدل و نسخه معمولی، با متریال آلومینیومی ساخته شده‌ است.

گوشی سامسونگ Galaxy S24 5G Plus

Galaxy S24
این گوشی سامسونگ با مشخصات متفاوت نسبت به دو مدل قبلی، نظر کاربران زیادی را به سمت خود جلب کرد. در نظر داشته باشید که سامسونگ S24 در دو نسخه با تراشه‌های متفاوت اگزینوس ۲۴۰۰ و اسنپدراگون ۸ نسل ۳ عرضه شده است که تقریباً می‌توان گفت از نظر قدرت پردازش با هم برابری می‌کنند.

یکی از مزایای خرید این گوشی نسبت به دو مدل دیگر، وزن کمتر آن عنوان می‌شود، چراکه با وزنی معادل ۱۶۷ گرم و اندازه نمایشگر ۶.۲ اینچ عرضه شده است. این محصول به عنوان بالاترین مدل گوشی سامسونگ در نسخه استاندارد، با مشخصاتی چون نمایشگر بسیار باکیفیت، متریال آلومینیومی و استاندارد ضدآب IP68 ارزشمند به نظر می‌رسد.

نکته‌ای که در انتخاب این محصول باید مد نظرتان قرار دهید، ظرفیت باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری این گوشی است. البته در صورت استفاده معمولی، احتمالاً تنها روزی یکبار نیاز به شارژ دارد.

تجارتخانه آراد برندینگ