به گزارش برداشت روز، به نقل روابط عمومی کارگزاری بانک سامان و به نقل از دبیر اجرایی اجلاس رضایتمندی، پس از بررسی کمیته علمی به ریاست دکتر خزائی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، کارگزاری بانک سامان در بخش کارگزاریها موفق به دریافت تندیس رضایتمندی مشتریان گردید. شایان ذکر است بررسی و سنجش کمیته علمی در سه مرحله مختلف به صورت راستی آزمایی،ارسال مستندات و سپس حضور تیم هیئت علمی اجلاس در سازمان جهت بررسی نهایی و مستند سازی صورت پذیرفت.
از جمله شاخصهای گزینش و پایش صورت گرفته توسط کمیته علمی در کارگروههای مختلف میتوان به سطح سرویسها و خدمات ارائه شده به مشتریان، بهرهوری، سودآوری و توجه به فناوری و نوآوری شرکت ها اشاره داشت.
شرکت کارگزاری بانک سامان یکی از قدیمیترین شرکتهای زمینه ارائه خدمات کارگزاری نه تنها از اعتبار مناسبی در بین مشتریان برخوردار است بلکه با سرلوحه قراردادن کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتریان کوشیده است همواره در ارائه خدمات نوین پیشتاز باشد. در همین راستا نئوبروکر سامان درگاهی ویژه برای ارائه خدمات اعتباری و خدمات نوآورانه صنعت کارگزاری در کنار خدمات رایج سامانههای معاملاتی است. در نئوبروکر سامان خدمات پذیرش به صورت تماماً دیجیتالی و تنها با چند کلیک انجام میشود.