به گزارش برداشت روز، به نقل از روابطعمومی بانک پاسارگاد ، این بانک در طی ۹ سال گذشته همواره در فهرستی که هر ساله توسط مؤسسه بینالمللی “برندفاینانس” تهیه و توسط نشریه “بنکر” از زیرمجموعههای “Financial Times” اعلام میشود، بهعنوان با ارزشترین برند بانکی ایرانی معرفی شده است.
بانک پاسارگاد در ارزیابی سال۲۰۲۴ با وجود شرایط دشوار تحریمهای مالی و بانکی تحمیلشده و کاهش ارزش پول ملی، با صعود ۲۰ پلهای در رتبهبندی و رشد ۱۷٫۷درصدی در ارزش برند، با ارزش برند ۸۹۳ میلیون دلار موفق به کسب جایگاه ۲۱۸ در میان ۵۰۰ برند معتبر بانکی جهان شد و در رتبهای بالاتر نسبت به بسیاری از بانکهای معتبر منطقهای و جهانی قرار گرفت.
لازم به ذکر است بانک پاسارگاد از سال ۲۰۱۵ (به غیر از سال ۲۰۱۶ که در این رتبهبندی شرکت نکرد) در رتبهبندی ۵۰۰ برند بانکی برتر جهان حضور داشته و همواره بهعنوان با ارزشترین برند بانکی ایرانی معرفی گردیده است و در سال ۲۰۱۸ ارزش برند بانک پاسارگاد بالغ بر ۱۱۷۰ میلیون دلار ارزیابی گردیده بود.
گفتنی است بانک پاسارگاد پیش از این نیز در مجموعه موفقیتهای بینالمللی خود، در رتبهبندی ۱۰۰۰ بانک برتر جهان (سال ۲۰۲۳)، موفق به کسب جایگاه بیسابقه ۲۰۵، رتبه اول خاورمیانه و دوم جهان در معیار بازده سرمایه (ROC) ، رتبه اول خاورمیانه و ۱۵ جهان در معیار بازده دارایی (ROA)و رتبه ۱۷ خاورمیانه بر اساس معیار سرمایه لایه یک را شده بود.