.
▪️به گزارش برداشت روز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل، بیمه البرز از اواسط خرداد سال 1402، محصول جدید و نوآورانه بیمه زندگی شوکا را روانه بازار نمود که همزمان با ارائه این محصول، دوره های آموزشی فروش آن نیز در شعب سراسر کشور بیمه البرز با حمایت های مداوم مدیریت ارشد اين شركت آغاز شد.
آموزش و به تبع آن استقبال شبکه فروش از این محصول نوین و مبتکرانه، ميزان فروش بیمه نامه شوکا را در کوتاه ترین زمان به ده ها میلیارد تومان در روز رساند.
نوآوری، مزیتهای رقابتی، کوتاه مدت و زودبازده بودن بیمه نامه، اثر تورمی معکوس، فرآیند صدور هوشمند، عملیات بیمه گری تحت وب و … از جمله ویژگی ها و مزایای این طرح است که همین موضوع، مشارکت فعال بیش از هزار و نهصد نفر از شبکه توانمند فروش بیمه البرز را در توسعه بازار شوکا به همراه داشت تا جاییکه ظرف کمتر از 9 ماه، سهم 3 درصدی بیمه های زندگی در پرتفوی شرکت بیمه البرز به حدود ۱۵ درصد ارتقا یافت.
ادامه خبر در :
https://www.alborzins.com/PublicBlogDetail/3691