به گزارش برداشت روز، در این رونمایی که با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونان و جمعی از مدیران شرکت بیمه سرمد برگزار شد، دکتر سید محمدمهدی بهشتینژاد با اشاره به تغییرات نسلی، به تولید محصولات بهروز و جذاب برای نسل جدید تاکید کرد و تکمیل زنجیره محصولات برای شبکه فروش را لازم دانست.
? ایشان محاسبات فنی و تولید را شروع فرآیند به ثمر نشستن یک محصول بیمهای توصیف کرد و گفت: با توجه به تغییرات در سبک فروش بیمهنامه با وجود ابزارهای جدید نحوه ارائه و فروش محصول از اهمیت ویژهای برخوردار است تا محصول به بلوغی که لازم است برسد.
? بهشتینژاد با تاکید بر پتانسیل بانک صادرات به عنوان مزیت رقابتی موجود، از تیم فنی و معاونت بازاریابی و شعب و همچنین شبکه فروش خواست تلاش خود را در جهت به ثمر نشستن محصول جدید بیمه سرمد به کار گیرند تا سرآمد صنعت گردد.