به گزارش برداشت روز، قرارداد همکاری بلندمدت به امضای علیمحمدی مدیرعامل ناسیونال ایران و بهرامی مدیریت عامل هلدینگ بازاریابی و تبلیغات مات رسید.
در ابتدای این مراسم مدیرعامل ناسیونال ایران با اشاره به اینکه این شرکت در سال ۱۳۴۱ به عنوان نخستین شرکت لوازم خانگی با همکاری ژاپنی ها آغاز بکار کرد، گفت: سی درصد شرکت متعلق به ژاپن و ۷۰ درصد متعلق به ایرانی ها بود و دهه ها ادامه یافت، هرچند در ابتدای تحریم ها همکاری تضعیف شد اما این همکاری تا دور دوم تحریم ها ادامه یافت و بعد از خروج شرکت ژاپنی از ایران و در راستای تقویت برند ایرانی فعالیت ها ادامه یافت.
علیمحمدی با بیان اینکه محصولات ناسیونال در طول زمان تغییر نام داده است، اظهار کرد: ابتدای فعالیت محصولات به نام ناسیونال ایران عرضه می شد و بعد از تغییر نام ناسیونال به نام پاناسونیک عرضه می شد و در نهایت با برند ملی تولیپس به بازار معرفی شد.
وی با تاکید بر اینکه بعد از ترک ژاپنی ها تعداد محصولات از ده محصول به ۶۰ مورد افزایش یافت، اظهار کرد: کیفیت ساخت ایران ارتقا یافته و معتقدیم در کنار تقویت شبکه فروش باید تبلیغات هم بهبود پیدا کند.
علیمحمدی با بیان اینکه در حال حاضر سهم خوبی از بازار لوازم خانگی کوچک داریم، گفت: از این رو امروز به دنبال برندسازی برای ورود با بازار جهانی هستیم.
وی تاکید کرد؛ در شرایط کنونی مردم آگاهی کافی نسبت به برندهای ایرانی ندارند، از این رو همکاری با مات در راستای جلب اعتماد مردم است که علاوه بر افزایش سهم بازار شرکت مسیری برای بازارهای صادراتی باز شود.
علیمحمدی در پاسخ به پرسش خبرنگار ما مبنی بر اینکه مزیت انعقاد تفاهم نامه های همکاری بلندمدت با شرکتهای تبلیعاتی چیست با بیان اینکه هلدینگ مات دو دهه در تبلیغات حضور دارد به همین دلیل برای همکاری تبلیغاتی انتخاب شد، گفت: برندسازی یک شبه اتفاق نمی افتد به همین دلیل همکاری خود را با مات آغاز کردیم تا در کنار ارتقای کیفیت و بهبود خدمات و افزایش رضایت مندی مشتریان وارد همکاری مارکتینگ شده ایم و مطمئن هستیم با توجه به دانشی که مات دارند در این راستا موفقیت های زیادی حاصل خواهد شد.
رییس هیات مدیره تولیپس با بیان اینکه تیم بازاریابی خود شرکت خلاق است، اظهار کرد: در سال های گذشته تبلیغات تولیپس توسط تیم خود شرکت انجام شد و با وجود همکاری با مات تیم تبلیغاتی شرکت به فعالیت خود ادامه خواهد و مات نقش سوپروایز برای تیم مارکتینگ تولیپس خواهد داشت.
ایجاد ارزش افزوده در بخش تبلیغات
بهرامی مدیر عامل هلدینگ مات با بیان اینکه ورود به مارکتینگ و بازاریابی به ویژه بعد از تحریم ها در ایران اهمیت ویژه ای پیدا کرده است، گفت: در شرایط کنونی معتقد هستیم که فضا برای توسعه مارکتینگ و توجه بیشتر به بازار جهانی وجود دارد.
وی با تاکید بر اینکه یکی از افتخارات شرکت ناسیونال ایران این است که سه نسل همواره تلاش کرده اند محصولات خود را به مصرف کننده ایرانی عرضه کنند، افزود: مات سعی دارد که با یک استاندارد بین المللی همکاری بلندمدتی با تولیپس برای ایجاد ارزش افزوده در بخش تبلیغات داشته باشیم.
بهرامی با تاکید بر اینکه در کنار شرکت های بزرگ همواره آژانس های تبلیغاتی وجود دارد، گفت: شرکت های تبلیغاتی می توانند برای برنامه های توسعه ای شرکت ها برنامه ریزی داشته باشند در همین راستا هلدینگ ملت گام برداشته است.
وی با بیان اینکه هدفگذاری بلندمدت ما پیاده سازی برنامه جامع تبلیغاتی است، گفت: در مارکتینگ شاخص ها از تولید، ارتباطات یکپارچه بازار و … دنبال می شود و در گام نخست روی برندینگ، تبلیغات و … اجرایی می شود و امیدوارم در آینده موفقیت ها را جشن بگیریم.
مدیرعامل هلدینگ مات با بیان اینکه در مات ۶ شرکت تخصصی فعالیت می کند، گفت: آژانس تبلیغاتی مات بیشتر روی شناخت بازار و مشتری فعال است و تیم استراتژیک در زمینه استراتژی تبلیغاتی متمرکز هستند و تیم های خلاقیت با فعالیت های هنری، شعارها را طراحی می کنند. مدیران پروژه و آتلیه هم در بخش های مشخص در هل سنگ مات همکاری دارند و از آنجا که مدیا را از آژانس جدا کرده ایم روی رسانه تمرکز کرده و حتی به صورت مجزا در تولید محتوا مجموعه ای تعریف شده که به صورت تخصصی فعالیت می کند تا در این بازار رقابتی بتوانیم به موفقیت برسیم.
همچنین مخلص آبادی قائم مقام مدیر عامل شرکت ناسیونال ایران نیز با اشاره به اینکه چالشهای تبلیغاتی همواره پیش روی تولیدکنندگان وجود دارد، گفت: در همین راستا مدیریت شرکت تولیپس تصمیم گرفته است تا با هلدینگ تبلیغات مات همکاری کند تا تولیپس را با این پیشینه به جایگاه واقعیش برساند.
گفتنی است در پایان این مراسم تفاهمنامه همکاری بلندمدت بین شرکت تولیپس و هلدینگ بازاریابی و تبلیغات مات به امضا مدیران هردو مجموعه رسید.