به گزارش برداشت روز به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر و اعلام مدیریت سیستم و نوآوری شرکت، شرکت IMQ ایتالیا پس از بررسی وضعیت و عملکرد بیمه کوثر، گواهینامه استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵، سیستم رسیدگی به شکایات مشتریان ISO۱۰۰۰۲:۲۰۱۸، سیستم مدیریت رضایتمندی مشتری ISO۱۰۰۰۴:۲۰۱۸، سیستم مدیریت شایستگی و توسعه کارکنان ISO۱۰۰۱۵:۲۰۱۹ و سیستم مدیریت ریسک ISO۳۱۰۰۰:۲۰۱۸ را بدون وجود ناهمخوانی با الزامات صادر نمود.
زهرا جافری رضایتمندی ذینفعان و بهبود مستمر را دستاورد پیادهسازی الزامات نام برده در بیمه کوثر دانست و گفت: استقرار استانداردهای بینالمللی میتواند از طریق آگاه کردن مدیران ارشد از نقاط قوت و ضعف سیستم فراهم گردد.
وی با اشاره به همدلی و انسجام همه معاونان، مدیران و کارکنان بیمه کوثر در اجرای کارهای گروهی، خاطرنشان کرد: به جهت اهتمام ویژه به تدوین و ارائه دقیق مستندات، مدارک و فرآیندها از همه همکارانم قدردانی میکنم. امیدوارم با تداوم این همکاری مستمر، الزامات موجود در استانداردهای بینالمللی به فرهنگ سازمانی مبدل گردد و با اجرای توصیههای بهبود گزارش ممیزی، شاهد افزایش نقاط قوت شرکت در این زمینه باشیم.