به گزارش برداشت روز، در بخش ویژه (خلاقیت و نوآوری) این جشنواره، روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان با کسب رتبه ی اول به عنوان خلاق ترین و نوآورترین روابط عمومی در میان روابط عمومی های سازمان ها و شرکت های حاضر در این جشنواره قرار گرفت.
از دیگر عناوین برتر کسب شده توسط این روابط عمومی نیز می توان به کسب رتبه ی اول در بخش “کتاب” جشنواره با ارائه کتابی با عنوان “کُنار، سایه بهشت” ، کسب رتبه دوم در بخش “عکس” و کسب عنوان سوم در بخش های “پوستر”، “کلیپ”، “تیزر” و “فیلم های مستند” اشاره کرد.
علی بلدی، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان گفت این جشنواره یکی از معتبرترین جشنوارههای روابطعمومی در ایران است که در اوایل آذرماه ۱۴۰۲ در مرکز همایشهای فرهنگ و هنر برگزار شد و در این دوره نیز پروفسور باقر ساروخانی پدر علم جامعهشناسی ارتباطات ایران، مهدی باقریان رئیس انجمن متخصصان روابطعمومی، خسرو رفیعی رئیس انجمن روابطعمومیایران و جمعی از مدیران و کارشناسان روابطعمومیسراسر کشور حضور داشتند.