به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد،احمدی ادامه داد: برای همکاری به منظور توسعه اکوسیستم مالی میتوانیم با ترکیب محصولات غیربیمهای و محصولات بیمهای به گسترش کسبوکارها رونق بخشیم.
عضو هیئت مدیره بیمه سرمد با اشاره به اینکه این شرکت بر توسعه مشارکتهای کسبوکاری متمرکز شده، گفت: این مشارکتها در همه سطوح از بازار و کانال تا محصولات و خدمات قابل تصور است و میتوان با تبادل سرویسهای دیجیتالی در زمینههایی مانند پرداخت، تضمین، احراز هویت با حلقههای اقماری نظام بانکی از جمله لیزینگ، سرمایهگذاری، کارگزاری زنجیره ارزش صنعت مالی را کامل کرد.
لینک کوتاه
https://bardashtrooz.ir/news/145619