به گزارش برداشت روز، مدیر عامل اسنا اتوبوسهای ۱۲متری تولیدی این شرکت را مدرن و پیشرفته دانست که در آن اغلب نیازهای یک سرویس عمومی برای مسافر و راننده لحاظ شده است. وی در همین رابطه افزود: «جلب نظر شهروندان پایتخت که شهرشان را با برترین شهرهای دنیا مقایسه میکنند، سخت است. اما اطمینان داریم هرمسافری که مواردی نظیر تهویه هوا، امکانات ویژه سالمندان و افراد کم توان و فناوریهای پیشرفته حفاظت از جان و مال مسافران را مشاهده کند، به متمایز بودن این محصولات اذعان خواهد کرد.»وی در همین رابطه گفت: «مدیران شهر تهران به نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی باور دارند و ما نیز با اتکا به مهندسان و کارگران ایرانی، یاور آنها هستیم تا شهری به دور از آلودگی هوا با بهترین سرویسهای عمومی را داشته باشیم.»هاشمی در همین رابطه گفت: «امروزه بخش مهمی از امورات روزمره شهروندان از طریق تلفن همراه است و افرادی که ساعات زیادی در خیابان سپری میکنند همواره با مشکل شارژ تلفن دست و پنجه نرم میکنند. شرکت اسنا برای اولین بار، در داخل اتوبوس امکانی را فراهم کرده تا تمام صندلیها پورت اختصاصی شارژ USB دارند و مسافران تا رسیدن به مقصد باتری تلفن خود را نیز شارژ کنند.»این مدیر گروه بهمن یادآور شد: «بسیاری از قابلیتهای اتوبوسهای اسنا برای مسافران ملموس نیست؛ مثلا تمامی اتوبوسها سیستم شبیه ساز سه بعدی همه جانبه دارند که راننده ارزشمندی این امکانات را متوجه میشود. ما این قابلیت را طراحی کردیم تا راننده با ایمنی بالا در مسیرهای پرتردد پایتخت حرکت کند.»مدیر عامل اسنا در خصوص مابقی قرارداد این شرکت با شهرداری تهران گفت: «گروه بهمن همواره نسبت به انجام به موقع تعهدات خود شناخته میشود. شرکت اسنا نیز نسبت به این موضوع حساس است و چنانچه مشکلی خارج از اراده ما پیش نیاید و طرفین نیز به تعهدات خود پایبند باشند، تمامی اتوبوسها مطابق قرارداد در اختیار شهر تهران خواهد بود.»گفتنی است پیش از این شهرداری تبریز ۱۰۰ دستگاه اتوبوس ۱۲ متری سفارش گذاری کرده بود که همگی در موعد مقرر تحویل شد. همچنین به تازگی اتوبوس ۱۸ متری تولیدی اسنا نیز در شهر مشهد وارد خط منتهی به حرم امام رضا(ع) شد تا عملکرد آن ارزیابی شود که خوشبختانه کارآمدی اتوبوس و فناوریهای آن رضایت بخش بود و به زودی شاهد حضور این اتوبوس ها در شهر مشهد خواهیم بود.