به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی و تبلیغات بیمه نوین؛ حسین کریمخان زند؛ مدیر عامل این شرکت در دیدار با تعدادی از نمایندگان برتر سراسر کشور با ذکر این موضوع، با اشاره به بینش و شناخت شبکه فروش از بازار تأکید کرد: بدون اغراق واقع بینانهترین تحلیل شرکتهای بیمه از وضعیت بازار و ذائقه مشتریان از کانال شبکه فروش قابل دستیابی است که متأسفانه در صنعت بیمه کمتر به آن توجه شده است. به همین دلیل تلاش ما برای طراحی و تولید محصولات آتی استفاده از نگاه و تجربه دست اول نمایندگان در مواجهه با مسائل فروش و مشتریان است.
وی در ادامه تأکید کرد: حلقه مفقوده در نوآوری بخش خدمات و محصولات صنعت بیمه، تعامل بین بدنه کارشناسی با شبکه فروش در تبادل تجربیات و دانش است. لذا تصمیم ما در بیمه نوین آن است که هر محصول جدید بر طبق بینش مشترک بین اعضا در اتاق فکر، ضمن تعامل کارشناسان و مدیران و با بهره گیری از دیدگاههای شبکه فروش، طراحی و استخراج شود.
نائب رئیس هیأت مدیره شرکت بیمه نوین، بخش بزرگی از دستاوردهای بیمه نوین در حوزه فروش را مرهون تلاشهای نمایندگان دانست و گفت: یکی از رمزهای موفقیت در توسعه سهم از بازار و ماندگاری در صنعت بیمه، توجه به مشتریان خرد و تمرکز بر خرده فروشی است که خوشبختانه بیمه نوین در این روش فروش، عملکردی قابل توجه داشته است. با این حال استمرار و توسعه فعالیتها در خرده فروشی از جمله برنامهریزیهای مهم آتی شرکت بیمه نوین است.
کریمخان زند همچنین از برنامهریزی جهت توسعه فعالیتها و نیز ارتقای توانمندیهای شبکه فروش، به عنوان اهداف مهم پیش روی شرکت بیمه نوین یاد کرد.
گفتنی است؛ در پایان این نشست صمیمانه، نمایندگان برتر سراسر کشور به بیان و دغدغههای خود و تبادل نظر در خصوص وضعیت رقابتی صنعت بیمه و بهبود فرآیندهای کاری جهت ارتقای فروش پرداختند.