به گزارش برداشت روز، موسی رضایی حمایت همه جانبه ازشبکه و نمایندگان فروش را امری ضروری دانست و از طرح شوکا بعنوان ابزاری قدرتمند برای افزایش سهم بیمه های زندگی در پرتفوی شرکت نام برد که می تواند منافع شرکت و مشتری را توامان تامین نماید.
انجام اقدامات چشمگیر بمنظور هوشمند سازی کامل فرآیندهای صدور و پرداخت خسارت یکی دیگر از محورهای سخنان مدیرعامل بیمه البرز در جمع کارکنان مجتمع خدمات بیمه ای رضوی بود که اجرای آزمایشی ارزیابی خسارت آنلاین در پایتخت و توسعه نرم افزار بیمه خسارت درمان را از جمله این اقدامات برشمرد.
وی همچنین با ابراز امیدواری از مسیر درخشان پیش روی این شرکت و همت و همیت مدیران برای آینده آفرینی و ایجاد تحولات با محوریت حاکمیت داده در بیمه البرز از ارائه ۵ محصول جدید بیمه ای در آینده ای نزدیک خبر داد.
در پایان این دیدار صمیمانه از زحمات مجتبی قمری گل رئیس پیشین مجتمع خدمات بیمه ای رضوی قدردانی و مجید میرزائی بعنوان رئیس جدید این مجتمع معرفی شد.