به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، در این نشست ها ضمن ارایه گزارشی از عملکرد سرپرستی در سال ۱۴۰۱ و بهار ۱۴۰۲ توسط مدیریت و سایر همکاران، جناب آقای دکتر آقادادی ضمن تقدیر از تلاش های همکاران از اهداف و برنامه های شرکت در سال جاری سخن گفتند.
دکتر آقادادی ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و فرا رسیدن دهه ولایت با اشاره به شعار شرکت “کوثر، خیر کثیر” تاکید داشتند می بایست تلاش مضاعفی جهت ثبت یک عملکرد درخشان با به کارگیری طرح های مختلف در راستای ارائه خدمات بهتر به منظور افزایش رضایتمندی مشتریان و ذی نفعان صورت پذیرد.
ایشان افزود : پشتیبانی مناسب از شبکه فروش موجب سرعت بخشیدن به فعالیت ها و افزایش بهره وری می شود که تمامی این اقدامات جلب حداکثری رضایت مشتریان را در پی خواهد داشت و انتظار می رود که کارکنان سرپرستی با سرلوحه قرار دادن نظم و مسئولیت پذیری نقش خود را در تحقق اهداف سازمانی بجا آورند.
شایان ذکر است تقدیر از کارکنان نمونه استان و پاسخگویی به سوالات و بررسی مشکلات کارکنان و شبکه فروش از دیگر برنامه های این سفر بود.