۲۸ بهمن ۱۴۰۱ | 14:52
کد خبر : 119601

مدیرعامل بیمه کوثر بیان نمود:

ضرورت گفتمان سازی در تحقق اهداف صنعت هوشمند

نواندیشی، نوآفرینی و هوشمندسازی در تمام ابعاد صنعت بیمه باید به عنوان یک ضرورت مدنظر قرار گیرد و اینگونه همایش ها بستری برای گفتگوی نظام مند بین مخاطبان و بازیگران اکوسیستم نوآوری را فراهم می نماید.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، مدیرعامل شرکت در نهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با رویکرد بکارگیری ظرفیت های نوآورانه در صنعت بیمه ضمن تبریک ایام ماه رجب و خیرمقدم به حاضرین خاطرنشان کرد اینگونه همایش ها برای گفتمان سازی می تواند در راستای تحقق اهداف صنعت بالاخص رفع نیاز و افزایش رضایتمندی مشتریان با بهره گیری از ظرفیت های نوآورانه گام بردارد.

ابوالفضل آقادادی بر ارائه ایده های نو و خلاقانه، نوآوری در سطوح محصول، فرایند، جایگاه و الگو در راستای تحول دیجیتال و هوشمندسازی و در گذار از مدیریت سنتی معرفی نمود.

وی به صدور آنلاین بیمه نامه، اعلام و پرداخت خسارت آنلاین به عنوان نمونه اقدامات بیمه کوثر در نوآوری فرآیند و بیمه سایبری در نوآوری محصول اشاره کرد و برگزاری سه شنبه های نوآورانه در صنعت بیمه را هم یکی از نمودهای الزام نوآوری و هوشمندسازی در صنعت و قابل تقدیر دانست.

به گزارش روابط عمومی بیمه کوثر و اعلام دبیر همایش در خلال این رویداد ۲ پنل تخصصی با عناوین پنل بهره‌مندی از اقتصاد دانش بنیان؛ با تاکید بر نقش نوآوری در مدیریت ریسک و همچنین پنل بهبود فضای کسب و کار و ارائه محصولات جدید بیمه‌ای با بهره‌گیری از ظرفیت های نوآورانه به ریاست ابوالفضل آقادادی مدیرعامل بیمه کوثر همراه با سخنرانی و ارایه مقالاتی با موضوعات پویش و پایش روندهای نوآورانه و فناورانه صنعت بیمه؛ بهبود فضای کسب‌ وکار و ارائه محصولات جدید بیمه‌ای با بهره‌گیری از ظرفیت‌های نوآورانه، سنجش رضایت و نگرش مشتریان در استفاده از اپلیکیشن‌های موبایلی و بررسی تأثیر تفکر استراتژیک بر نوآوری و توسعه محصولات جدید بیمه‌ای با برگزار گردید.

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی