به گزارش برداشت روز، به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، این آییننامه که با هدف بهره مندی از ایده ها، طرحها و تفکرات، بـروز اسـتعدادها و ترویج فرهنگ مشارکت، همکاری جمعـی، تقویت و افزایش حس مسئولیت پذیری کارکنان، مشتریان و باجه های بانکی روستایی تدوین شده پیشنهادات مطرح شده را در چهار حوزه اصلی مالی، مشتریان، فرآیندها، محصولات و خدمات و رشد و یادگیری و سیزده محور کلیدی برگرفته از سیاستها و اهداف کلان برنامه راهبردی بانک را در دبیرخانه کمیته که در اداره کل آموزش و تحقیقات مستقر است دریافت کرده و برای بررسی به کارگروه¬ های تخصصی نظام پیشنهادها که در چهار حوزه اصلی تشکیل شدهاند ارسال و پس از تایید اولیه، به کمیته عالی پیشنهادات بانک منعکس میشوند.
بر اساس این آیین نامه، کمیته عالی پیشنهادات که مدیر عامل به عنوان رئیس کمیته، رئیس اداره کل آموزش و تحقیقات دبیر و معاونین سازمان و برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی، فناوری اطلاعات، اعتباری و بین الملل و مالی و سرمایه گذاری به عنوان اعضا کمیته در آن حضور دارند به منظور سیاست گذاری کلان، مدیریت صحیح، نظارت و کنترل بر روند اجرای نظام پیشنهادها، تصویب نهایی، پذیرش و اجرایی کردن پیشنهادهای تایید شده در کارگروهها، تشکیل میشود.