۲۶ آذر ۱۴۰۱ | 21:47
کد خبر : 112866

تمرکز شرکت های بیمه به کمک اقتصاد دیجیتالی بر بهبود تجربه مشتریان خود

اقتصاد دیجیتالی با کاربرد فراگیر فناوری اطلاعات در تمامی ابعاد اقتصادی همچون شکل گیری دولت الکترونیکی، نقش مهمی را در کارکرد درون سازمانی و ایجاد پل ارتباطی میان شهروندان و سازمان ها ایفا می کند. امروزه شرکت های بیمه به کمک اقتصاد دیجیتالی بر بهبود تجربه مشتریان خود از طریق ساده سازی فرآیندها و ارایه خدمات شخصی سازی شده در صورت نیاز و ترجیح مشتریان، تمرکز دارند. دیجیتالی شدن شرکت های بیمه آشنایی هرچه بیشتر مردم از خدمات بیمه ای نوین و فروش محصولات بیمه ای را فراهم می آورد.

به گزارش برداشت روز، برنامه تلویزیونی چشم انداز درروز ۲۱ آذر ۱۴۰۱ درباره این موضوع با حامد عابدینی، معاون نوآوری و برنامه ریزی شرکت بیمه البرز به گفت و گو نشست :

مشاهده ویدیو

تجارتخانه آراد برندینگ