۲۷ آبان ۱۴۰۱ | 18:34
کد خبر : 109927

ایرانسل/

برگزاری ششمین همایش ملی پیشرفت‌های سازمانی با حمایت ایرانسل

ششمین همایش ملی پیشرفت‌های سازمانی با محوریت هم‌افزایی معماری سازمانی و هوش مصنوعی، با حمایت ایرانسل و پخش مستقیم از تلویزیون اینترنتی لنز، در حال برگزاری است.

به گزارش برداشت روز، ششمین دوره همایش ملی پیشرفت‌های سازمانی، با تمرکز بر «هم افزایی معماری سازمانی و هوش مصنوعی»، از امروز ۲۵ آبان ماه ۱۴۰۱، به مدت دو روز و به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی، در مرکز همایش های بین المللی این دانشگاه، آغاز شده است.

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، ضمن حمایت از این همایش، به صورت زنده و در هر دو روز، پخش مستقیم آن را از طریق تلویزیون اینترنتی لنز انجام می‌دهد. علاقه‌مندان می‌توانند با ورود به وب‌سایت lenz.ir و مراجعه به بخش پخش زنده، تمامی سخنرانی‌ها و برنامه‌های این همایش را مشاهده کنند.

محورهای اصلی ششمین همایش ملی پیشرفت‌های سازمانی شامل «معماری سازمانی، چارچوب‌ها، متدولوژی‌ها و مدل‌های مرجع»، « تحول دیجیتال و فناوری‌های هوشمند»، «مهندسی سرویس»، «مدیریت داده‌های سازمان، کاربرد هوش تجاری و داده کاوی»، «مهندسی سازمان و فرآیندهای کسب و کار»، «امنیت در معماری سازمانی» و «معماری سازمانی و هوش مصنوعی» است. در این همایش، سخنرانان کلیدی از کشورهای مختلف از جمله پروفسور مارکوس هلفرت از دانشگاه مینوت ایرلند، دکتر جان گوتزه از دانشگاه فناوری اطلاعات کپنهاگ دانمارک و دکتر پالاب ساها مدیرکل «The Open Group» از هند حضور دارند.

همایش ملی پیشرفت‌های معماری سازمانی، با هدف ایجاد بستری برای ارائه و تبادل آخرین دستاوردهای پژوهشی، آموزشی و تجربی محققان، متخصصان، دانشجویان و دست‌اندرکاران این حوزه، از سال ۱۳۹۶ با همکاری آزمایشگاه‌های معماری سازمانی مستقر در دانشگاه‌های سراسر کشور و با حمایت سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی به صورت سالانه برگزار می‌شود. نخستین دوره همایش در دانشگاه شهید بهشتی، دومین دوره در دانشگاه صنعتی شیراز، سومین دوره در دانشگاه صنعتی شریف، چهارمین دوره در دانشگاه تهران و پنجمین دوره در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شده است. ششمین دوره این همایش نیز در روزهای ۲۵ و ۲۶ آبان ۱۴۰۱، از ساعت ۹ تا ۱۷:۳۰، در دانشگاه شهید بهشتی تهران در حال برگزاری است.

ایرانسل، نخستین ارائه‌دهنده ۵G و رکورددار سرعت اینترنت در ایران، پیش از نیز با کمک مجموعه «مجموعه ایرانسل لبز» که از سال ۱۳۹۸، با هدف تعمیق ارتباط ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با جامعه دانشگاهی و کمک به مراکز علمی، استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور و با مأموریت انجام فعالیت‌های تحقیق و توسعه، نوآوری و تجاری‌سازی در زمینه شبکه ارتباطات و فناوری اطلاعات و کسب‌وکارهای پیرامونی با کمک مراکز علمی و پژوهشی داخل و خارج از کشور، اعم از دانشگاه‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور، با هدف تأمین نیازمندی‌های بازار ICT تأسیس شده است، در پی حرکت در مسیر گسترش خدمات متنوع و توسعه سبک زندگی دیجیتال و خلق آینده‌ای همگام با تحولات دنیای دیجیتال گام برداشته است تا با بهره‌گیری از فناوری‌های برتر در حوزه‌های مختلف، خلق ارزش کند.

 

روابط عمومی ایرانسل

 

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی