به گزارش برداشت روز، محمود مهرگانفر مهمترین دغدغه نمایندگیها در مراجعات مشتریان را کیفیت محصولات دانست و گفت: از بهمن ماه سال گذشته نظارتهای دقیقی در کیفیت محصولات صورت گرفته و ۲۷۹ پروژه به اجرا گذاشته شده است و با ادامه روند فعلی به زودی نتایج این اقدامات در محصولات ملموس خواهد بود و مراجعات مشتریان برای دریافت خدمات ناشی از کیفیت خودروها کاهش قابل توجهی خواهد یافت.
وی تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون، ٧٣ پروژه ارتقای کیفیت محصول و ۵۹ پروژه مرتبط با بهبود قطعات در محصولات مختلف اجرا شده است.
مدیر طرح ریزی و ارزشیابی کیفیت ایران خودرو افزود: اطلاعات لازم در خصوص کیفیت محصولات و قطعات را از شبکه نمایندگیها بهصورت آنلاین دریافت میکنیم و با انجام اقدامات اصلاحی، به دنبال بهبود کیفیت هستیم.
مهرگانفر گفت: با اجرای پروژههای بهبود کیفی، میزان برگشت خودروها به شبکه خدمات پس از فروش نسبت به متوسط سال قبل ١٨ درصد بهبود را نشان میدهد.
مدیر طرحریزی و ارزشیابی کیفیت ایران خودرو بر لزوم ارایه اطلاعات لازم به مشتریان در نحوه استفاده از امکانات خودرو تاکید کرد و گفت: کارکنان نمایندگیها برای تحویل محصولات جدید ایران خودرو نیز آموزشهای لازم را خواهند دید تا اطلاعات مناسبی را در اختیار مشتریان قرار دهند.
ایکوپرس