۱۳ شهریور ۱۴۰۱ | 19:29
کد خبر : 103006

کسری غفوری مدیرعامل شرکت فولاد خراسان مطرح کرد:

مشتری‌مداری و ارتقای کیفیت ارتباط با مشتریان

مدیرعامل شرکت مجتمع فولاد خراسان گفت: فولاد خراسان علاوه بر مشتری‌مداری و ارتقای کیفیت ارتباط با مشتریان، اقداماتی همچون تولید باکیفیت و نیز تنوع‌بخشی به سبد محصولات فولاد خراسان را در راستای منافع مشترک با مشتریان برتر خود در دستور کار دارد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد خراسان، کسری غفوری در نشست هم‌اندیشی و تجلیل از مشتریان برتر شرکت که با حضور اعضای هیئت مدیره و مشتریان برتر شرکت، روز پنجشنبه ۱۰ شهریور ماه در تهران برگزار شد، بیان کرد: ما نه تنها از مشتریان برتر خود تجلیل و قدردانی می‌کنیم بلکه قائل به مشارکت در سیاست‌گذاری بازرگانی بزرگ‌ترین مجتمع فولادی شرق کشور هستیم. با افتخار اعلام می‌کنیم که مباحث مالی و بازرگانی فولاد خراسان مانند اتاقی شیشه‌ای، شفاف و قابل رصد است و از این لحاظ مجموعه‌ای کاملا شفاف هستیم و این می‌تواند برای مشتریان بزرگ مجموعه، یک شاخص اعتمادآفرین باشد.

وی با اشاره به لزوم ثبات مقررات و بخشنامه‌ها در کشور برای حفظ تعادل در بازار، عنوان کرد: شرکت فولاد خراسان با وجود محدودیت‌های قانونی همچون لزوم عرضه ۱۰۰ درصدی محصولات در بورس کالای ایران، به رعایت مصالح مشتریان و منافع جامعه اهتمام دارد.

مدیرعامل شرکت فولاد خراسان عنوان کرد: تسهیل مقررات صادراتی و موضوعاتی نظیر عدم تعادل در شبکه انرژی در کشور و نیز عدم توازن در زنجیره تولید، مسائلی هستند که گریبان‌گیر بازار فولاد کشور شده است اما با تمام این‌ شرایط فولاد خراسان، با برخورداری از موهبت کامل بودن زنجیره تولید و با تمام توان و احساس مسئولیت اجتماعی، تلاش کرده است شرایط را برای خریداران محصولات این شرکت تسهیل کند.

غفوری در پایان با بیان اینکه در زمینه ارتقای صادرات آماده تعامل شفاف و همه جانبه با بازرگانان به عنوان سفیران اقتصادی کشور هستیم، یادآور شد: سیاست‌گذاری بازار با توجه به موضوعاتی مانند توافق هسته‌ای، شرایط بین‌المللی نظیر وضعیت جنگ روسیه و اوکراین و بحران انرژی و ظرفیت تولید در چین و ترکیه و …، واجد پارامترهای پیچیده‌ای است و ما آماده تعامل با مشتریان خوشنام فولاد خراسان برای مدیریت این شرایط پیچیده هستیم.

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی