۰۲ شهریور ۱۴۰۱ | 19:23
کد خبر : 101665

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران:

همواره تلاش می‌کنیم منابع به موقع در اختیار موسسات قرار گیرد

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: همواره تلاش می کنیم منابع به موقع در اختیار موسسات قرار گیرد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران، محمد مهدی ناصحی در دیدار با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی زنجان، با تبریک به مناسبت روز پزشک گفت: زنجان از استان های خوب در نظام سلامت با هدف تامین هزینه ها و‌ کمک به مردم است، البته تلاش روسای دانشگاه ها نیز در درخشان تر شدن خدمات حوزه سلامت موثر است.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران افزود: بیمه سلامت ایران به عنوان یکی از اجزاء حوزه وزارت بهداشت، نقش اصلی را در تامین منابع سلامت در کشور دارد و سعی می کنیم منابع به موقع دریافت و به موسسات پرداخت شود
وی تصریح کرد: در پوشش همگانی جمعیت در سال گذشته و ابتدای سال ۱۴۰۱ توفیقاتی کسب شد و دولت به دنبال آن است مردم پوشش مناسب بیمه ای داشته باشند؛ خوشبختانه در این باره بیش از ۶ میلیون نفر به صورت رایگان بیمه شدند.

ناصحی تاکید کرد: سازمان بیمه سلامت در بحث پرداختی ها به روز است.

وی اظهار داشت: این نوید را به داروسازان می دهیم که تخصیص اعتبار داروخانه ها انجام شده و پرداختی ها در بخش خصوصی به زودی صورت گیرد، همچنین دنبال آن هستیم مشکلات در بخش های مختلف را برطرف کنیم تا کسورات در حوزه هایی چون روستایی پرداخت شود.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران، با اشاره به توجهات این سازمان به بیماران خاص و صعب العلاج گفت: امیدواریم با کامل تر شدن زیر ساخت ها، طرح ها را بتوان با هدف کاهش پرداخت از جیب مردم اجرایی کرد.

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌