۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | 20:26
کد خبر : 40194

به مناسبت دهه مبارک فجر؛

پاسخگویی معاون مدیر عامل در امور اعتباری و حقوقی بانک رفاه کارگران

به منظور تکریم، افزایش رضایت مندی و پاسخگویی به سوالات مشتریان، ارتباط مستقیم تلفنی معاون مدیرعامل در امور اعتباری و حقوقی بانک رفاه کارگران با مشتریان فراهم شده است.

به گزارش برداشت روز، در راستای شفافیت، پاسخگویی، افزایش رضایت مندی و تکریم مشتریان، معاون مدیرعامل در امور اعتباری و حقوقی بانک رفاه کارگران، پاسخگوی سوالات، مشکلات و آماده دریافت انتقادات، پیشنهادات و نظرات سازنده مشتریان است.

مخاطبان و ذی نفعان بانک برای بیان نقطه نظرات خود می توانند، روز سه شنبه ۲۱ بهمن ماه سال جاری از ساعت ۱۰ تا ۱۲ با شماره ۸۵۲۵ -۰۲۱ و انتخاب کلید ۳ تماس حاصل کرده و موضوعات خود را مطرح کنند.

 

 

منبع: روابط عمومی بانک رفاه کارگران