۲۰ دی ۱۳۹۹ | 21:20
کد خبر : 36276

مدیرعامل بیمه سینا مطرح کرد

اطمینان و اعتماد مهمترین سرمایه بیمه سینا

اطمینان و اعتماد مهمترین سرمایه یک شرکت بیمه است که باید با ارائه هرچه بهتر خدمات پس از فروش این سرمایه را افزایش داد.

به گزارش برداشت روز، رضا جعفری مدیرعامل بیمه سینا تصریح کرد: حرکت در مسیر برنامه استراتژیک و بودجه‌بندی موجب تحرک بیشتر همه ارکان از جمله شعب مختلف شده و نتایج خوبی را به همراه داشته است.

وی با اشاره به فرصت‌های موجود در استان گلستان برای جذب بیمه گذار گفت: خوشبختانه بیمه‌گذاران بزرگ بسیار خوبی در این منطقه داریم که در دیداری که با برخی از آنها داشتیم از خدمات بیمه سینا ابراز رضایت کردند و همین امر می‌تواند به عنوان یک مزیت رقابتی برای جذب مشتری مورد توجه شعب و شبکه فروش قرار بگیرد.

مدیرعامل بیمه سینا با اشاره به لزوم رعایت اخلاق حرفه‌ای و تسریع در بررسی و پرداخت خسارت‌ها به منظور تکریم مشتریان بیان داشت: اطمینان و اعتماد مهمترین سرمایه یک شرکت بیمه است که باید با ارائه هرچه بهتر خدمات پس از فروش این سرمایه را افزایش داد.

جعفری اضافه کرد: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و مشکلات ناشی از آن، برخورداری از بیمه عمر بیش از پیش در جامعه ضرورت یافته و بر همین اساس، همکاران شعب و نمایندگان باید از این فرصت برای توسعه بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری استفاده کرده و مزایای آن را به طور کامل برای مردم تشریح کنند.

در ادامه این نشست، رؤسای شعبه گنبد و گرگان و برخی از نمایندگان حاضر به بیان نظرات، مسائل و پیشنهادات خود پرداختند و مدیرعامل نیز دستور پیگیری موارد مطرح شده را صادر کرد.

طبق این گزارش، در بخش دیگری از این سفر، مدیرعامل، قائم‌مقام و مدیران فنی همراه ایشان طی بازدید از نیروگاه برق علی‌آباد با مدیران ارشد نیروگاه‌های علی‌آباد و قائن و همچنین مدیران ارشد گروه مپنا دیدار و گفت‌وگو کرد و آمادگی بیمه سینا را برای حمایت و ارائه انواع خدمات مورد نیاز این صنعت اعلام نمود .

در این دیدارها ضمن تقدیر از خدمات مختلف بیمه سینا به بیمه شدگان، در خصوص توسعه‌ی همکاری‌ها و تفاهم‌نامه‌ها، مذاکره و تبادل نظر صورت گرفت./ بیمه سینا