۰۲ شهریور ۱۳۹۹ | 20:50
کد خبر : 20126

دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ برای کارشناسان بیمه سرمد

دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ در ستاد مرکزی بیمه سرمد برگزار شد.

به گزارش برداشت روز به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، واحد آموزش سرمایه انسانی و امور پشتیبانی سرمد به منظور ارتقای سطح مهارت‌ های بازاریابی دیجیتالی و مارکتینگ کارشناسان واحدهای نوآوری و توسعه بازار، بانک و بیمه، روابط عمومی، شبکه فروش و فناوری اطلاعات، دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ را برگزار کرد.

مهدی فروغی مدیر مارکتینگ بیمیتو و حامی غفاری مدیر محتوای وب ۲۴ مدرسان این دوره آموزشی بودند که برخی از سرفصل‌های آن، تغییرات مارکتینگ، ایونت و رویداد، بازاریابی درون‌گرا، بازاریابی محتوایی، مزایای بازاریابی محتوایی، تحقیقات بازار، کمپین ها و مراحل توسعه یک کمپین بازاریابی دیجیتال بود.