۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | 20:14
کد خبر : 90180

۳۰ تلاشگر نمونه پتروشیمی نوری تقدیر شدند

آئین تجلیل از تلاشگران نمونه شرکت پتروشیمی نوری در سال ۱۴۰۰، به مناسبت گرامیداشت جایگاه والای کار و کارگر، برگزار شد.

به گزارش برداشت روز، در ابتدای مراسم، رئیس مجتمع پتروشیمی نوری ضمن گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر و قدردانی از تلاشگران غیور جبهه اقتصادی کشور، به بیان موفقیت‌های مجتمع در سال گذشته پرداخت و نقش نیروی تلاشگر، تعهد و مسئولیت‌پذیری همیشگی این همکاران را برای تداوم افتخار آفرینی‌های مجموعه، بسیار لازم و حیاتی دانست.

سید عبدالمجید خاکسار، تفکر سیستمی حاکم بر سازمان و همدلی و همزبانی نهادینه شده در بین همکاران را اصلی‌ترین عامل موفقیت شرکت در سال‌های اخیر دانست.

وی ادامه داد: اگر چه مجموعه پتروشیمی نوری تا به امروز توانسته است با عملکرد مناسب، نام خود را به عنوان یکی از موفق‌ترین مجموعه‌های تولیدی و صنعتی در سطح کشور مطرح کند، اما باید همواره هشیار باشیم و به موفقیت‌های گذشته دلخوش نباشیم، چرا که خدایی ناکرده این سکون و غفلت می‌تواند عامل شکست ما و شروع یک روند نزولی باشد.

رئیس مجتمع پتروشیمی نوری، در پایان ضمن تبریک به نفرات برگزیده و تلاشگران نمونه مجتمع در سال ۱۴۰۰، خاطر نشان کرد: ما باید همواره به یاد داشته باشیم که این انتخاب شدن‌ها و دریافت این عناوین نفر نمونه، کارمند نمونه یا واحد نمونه، باید تازه شروع کار جدی ما و تلاش بیشتر همراه با مسئولیت پذیری، برای تداوم موفقیت‌ها باشد.

شایان ذکر است در پایان این مراسم با حضور رئیس مجتمع و روسای واحدهای مختلف شرکت، از ۳۰ تلاشگر نمونه این مجتمع در سال ۱۴۰۰ با اهداء لوح یادبود تجلیل بعمل آمد.

 

روابط عمومی پتروشیمی نوری

 

لباسکار صنعتی کسا