۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | 21:35
کد خبر : 90112

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صرافی فراز اعتماد منتهی به سال مالی ۱۴۰۰ برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت صرافی فراز اعتماد با هدف بررسی و تصویب صورت‌های مالی منتهی به 29 اسفند سال 1400 با حضور حسابرس مستقل و بازرس قانونی روز دوشنبه 19 اردیبهشت در ساختمان مرکزی بانک برگزار شد.

به گزارش برداشت روز، و به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران: در این جلسه که با حضور بهزاد شیری مدیرعامل و اعضا هیات مدیره پست بانک ایران، سهامداران، اعضا هیات مدیره شرکت صرافی فراز اعتماد برگزار شد، پس از ارائه گزارش عملکرد شرکت و حسابرس مستقل و بازرس قانونی، صورت‌های مالی سال ۱۴۰۰این شرکت به تصویب رسید.
در ادامه این جلسه، شیری با تقدیر از اقدامات انجام شده در شرکت صرافی فراز اعتماد گفت: برنامه ریزی هدفمند به تداوم سودآوری و تحکیم تعاملات بین پست بانک ایران و شرکت صرافی فراز اعتماد کمک می کند.
حسنعلی قنبری ممان رئیس هیات شرکت صرافی فراز اعتماد نیز با اعلام روند رو به رو رشد فعالیت‌های این شرکت گفت: امیدوارم در سال جاری نیز این روند در مسیر برنامه راهبردی ادامه داشته باشد و موفقیت‌های بیشتری را برای شرکت شاهد باشیم.
بر اساس این گزارش، پس از تصویب صورت‌های مالی سال گذشته شرکت صرافی فراز اعتماد، سازمان حسابرسی به عنوان بازرس و حسابرس قانونی و روزنامه‌‌ دنیای اقتصاد نیز به‌عنوان روزنامه‌ رسمی جهت درج آگهی‌‌‌ها تعیین شد.

لباسکار صنعتی کسا